1 Temmuz 2014 Salı

Gündem

Senin ne gündemin olacak milleti kandırma arkadaş diyenleri duydum sanki (: Tabi benim ne gündemim olacak ki asıl haberler sizde. Ben burda bir başıma sizler orda oda oda (: Herkes facebook tan filan paylaşıyor ne yaptığını ama ben anlamam face miş instagram mış tweet miş. Benim koskoca kaç yıllık günlüğüm var onlara mı kalmışım hih

1-Birinci olarak neymiş. Öyle kaç yıllık günlüğüm var diye övünmeyeceksin. Bak ziyaretçi sayılarına (tarih 13.01.2014 19:20) Senden 3 yıl sonra blogunu kurdu ama seni 3 yılda geçti :) Takipçisi, ziyaretçisi, yazı sayısı, her şeyiyle bizden önde :) (Burdan kendime pay çıkarmam lazım.) Eeeh nolacak kimin öğrencisi hih Başarılarının devamını dilerim..



 

2-Bu kirazları görüyor musun bu kirazları. Bunları sırf ilgili büroya gösteriş için toplayıp çektim. Daha sizin oralara kiraz gelme bile gelmemişti hih Bunlar bizim bahçeden değil, yemeğe gittiğimiz yerdendi, bizim bahçedekiler olduğunda tatilci(leri)miz vardı. O yüzden göndermedim. Şimdi vişneler oldu ama ramazana girdik o yüzden bu ikisini kaybettiniz. :)



 



 







3-Uzun zamandır bu çakma şelaleler serisini göstermek istiyordum. (Özellikle benim odaya) Tamam bizim burayı anladım da baştaki koskoca Trabzon’dan. Güya birde büyükşehir belediyesi oldular hih Senin buralarda gelmenden sonra ortadaki çakma şelaleyide yaptılar :)
 

4-Bu dönemki Grafik ve Animasyon II dersinin vizesinden tam bir fiyasko yaşayarak 45 aldım. :) Ben bu dersi görmeden önce de çat pat Flash biliyordum, 45 alacak adam değilim finalde de öyle çok iyi yapma 45-50 al DC düşür gelecek sene tekrar alıp AA yapsam mı diye düşündüm final zamanına kadar.





 


5-Öğrendiğim kadarıyla bu fotoğraf bizimkileri çok düşündürmüş nasıl yani demişler :) Sırf inadına eklediydim zaten bunu. Hem benden tiyolar alın hemde bensiz planlar yapın. Allahtan orda bizi düşünen bir ablamız var yoksa daha önceden de değişim gibi kaldım içgüveysi.. Nisan ayı için ziyaret planlamıştım ama hesaplar (burda hesap dedim diye hemen pis cimri diyip maddi hesap getirme aklına, lafın gelişi olan hesaplar bu) tutmadı, Nisan da planladığım şeyi yap(a)madım..
6-Son birkaç aydır programlama mantıkları üzerine araştırmalar filan yaptım/yapıyorum. Bir haftadır filanda basit çapta bir sistemi nasıl yapacağımı anladım.. Ama bunlara çalışırken iki şeyi anladım. 1.si otomasyon sistemlerinde hiçbir şey imkansız değil, yeterki algoritmasını doğru bir şekilde kur. 2.si büyük çaplı  sağlam bir otomasyon sistemi yapmak öyle göründüğü kadar da basit değil. Ama öğreneyim bununla ilgili kafamda birkaç proje var.
7-Yeni iş alanımda çat-pat işlerin çoğunu öğrendik sayılır. Her türlü iş ve işlemi itina ile yapacak bilgiyi topladık sayılır. Geliştirmek yorumlamak söz sahibi olmak için biraz daha fazla çalışmak lazım. Ama sistemi çözdüm..



8-Bu parçada bizim Karadenizlilere gelsin. Her ne kadar Rize ye Trabzon deseler de onların memleket sayılır. Ancak bir sonraki parçamız ağlatan cafe olacaktır (:


9-Aslında 9-10 diye devam ettirirdim de neyse. Hiç gösteriş yapmam ama merak edenler için aşağıdaki notları da paylaşim hih Açıköğretimi mi sordunuz ? Yok o Allah’la benim aramda hih
Dönem Aldığı Dersler
  Özet Not Durumu    Detaylı Not Durumu 
Şb Ders Kodu Ders Adı Sınav Notları Ort Not Durumu
1 AITB192 Atatürk İlkeleri ve Inkılap Tarihi-II (Ders Sonuçlandırılmadı) M Muaf
1 BIP 102 Görsel Programlama - I (Ders Sonuçlandırılmadı) Vz1 : 89    Final : 95    93 AA Geçti
1 BIP 104 Grafik ve Animasyon - II (Ders Sonuçlandırılmadı) Vz1 : 45    Final : 100    78 BA Geçti
1 BIP 106 Veri Tabanı - I (Ders Sonuçlandırılmadı) Vz1 : 100    Final : 100    100 AA Geçti
1 BIP 110 Temel Elektronik (Ders Sonuçlandırılmadı) Vz1 : 90    Final : 85    87 AA Geçti
1 TDB 102 Türk Dili - II (Ders Sonuçlandırılmadı) M Muaf
1 YDB 118 İngilizce - II (Ders Sonuçlandırılmadı) M Muaf


10-Sırf bu yazıyı yazmak için programı aktif ederken önceki yazdığım yazıların resimleri pasif hale döndü iyi mi..

Hiç yorum yok: