11 Ekim 2009 Pazar

Dalıp Gitmek..

Cuma günü 20:00-21:00 arasındaki ders saatinde neredeyse aynen böyleydim, kendimi zor tuttum. Saat 23’e kadar olan derslerin zamanında bir şey olmadı, dersi dinç bir şekilde takip edebildim ama haftanın son gününde kendimi ayarlayamadım. Aksilik derse gelen hocada çalıştığım yerden geliyor. Bir diğer aksilikte dersi iyi dinleyip takip edebilmek içinde en ön sıraya oturmuştum. Dersin son 10-15 dakikasında gözlerimin kendini zor tuttuğunu çok iyi farkediyordum ama yapacak bir şeyde yok. Bünyemiz zamanla alışacaktır. En uzun soluklu ders haftam oldu :) Önceden hep 4 gün gidip beşinci gün bırakmıştım ama bu sefer 5. günde gittim ve devamınıda gelecek inşallah. Yabancı Dil hocası biraz zorlayacak gibi ama zamanla alışacağız. Ne yapalım başa gelen çekilirmiş..

3 yorum:

Ömür dedi ki...

2. öğretim zor oluyor bayağı. Bir zamanlar ben de 2. öğretimdim. Okulda sürekli uyku gelirdi. Napalım geç kalkmayı sevmiyorum. Erken kalkıp, bi de üzerine ders eklenince haliyle göz kapakları salıyor kendini.

En önde oturman iyi taktik. Hocanın karşısında oturunca ister istemez mecbur takip ediyorsun dersi :)

Elif dedi ki...

Yeter bu kadar dalmak yahu :)

böcük dedi ki...

Son buluşumu buraya yazmak isterim :p Uyku varlığını iyice hissettirmeye başlayınca ve ders dinlemesi gereken kişi göz kapaklarına söz geçirmekte zorlanınca bir adet ıslak mendili alıp önce yüzünü sonra da elini silince uyku falan kalmıyor :D O mendillerin kokusundan mıdır ıslaklıktan mıdır nedir bilmiyorum ama etkili oluyor :D Her derste uyuklamaya meyilli ben iki günde bir, bir kutu ıslak mendil bitirir oldum :p