29 Ekim 2009 Perşembe

Çagrı Merkezi Şikayeti!

Vakıf Bankasından açtırmış olduğum hesabım için kullanmam gereken İnternet Şubesi Giriş bilgilerimi öğrenebilmek için Vakıf Bankası Çağrı Merkezi olan 444 0 724 nolu telefonu aradım ama bir türlü bağlanamayınca kendilerini kendilerine şikayet ettim! Böyle bir şey olamaz diyorum, başka bir şey demiyorum. Garanti Bankası ile hiç böyle bir sorun yaşamamıştım. Çağrı Merkezi altyapısına biraz daha önem vermeleri gerek diye düşünüyorum. Laf açılmışken söylemeden geçemeyeceğim; bu bankada beğenmediğim bir diğer şeyde açtırmış olduğum hesaba ait ATM kartını adrese gönderim yapmamaları, illa gelip şubeden alacaksınız dediler ve öyle de yaptırdılar! Tuhaf uygulamaları var.

İyi çalışmalar, Bankanızdan açtırmış olduğum hesap numarama ait internet bankacılığı hesabına giriş için müşteri hizmetlerinizi x.10.2009 tarihinde aradığımda müşteri numaram verilmiş, giriş yapabilmem için bankadan sözleşme imzalamam gerektiği söylenmiştir. x+1.10.2009 tarihinde banka şubesine giderek gerekli sözleşmeyi yapmış tekrar müşteri hizmetlerini arayarak giriş şifresi ve kodu almam gerektiği söylenmiştir. x+1.10.2009 tarihinde müşteri hizmetlerini arayıp 10 dakika boyunca sırada beklememe rağmen müşteri hizmetlerinden yardım edecek bir kişiye bağlanamamış ve hat düşmüştür. Devamında aralıklı olarak tekrar tekrar ulaşma çabalarıma rağmen işlemimi gerçekleştirebilecek için herhangi bir müşteri temsilcinize ulaşamamış bulunmaktayım. Bu konuda mağduriyetimin giderilmesi husununda;
Gereğini bilgilerinize arz ederim.
Saygılarımla,
 

Cevap Müşteri Sorunları Çözüm Servisinden 4 gün sonra geldi;

         Sayın,

Bankamıza göstermiş olduğunuz ilgiye teşekkür ederiz.

Çağrı merkezi ile ilgili şikayetiniz yetkili birimlere iletilmiş olup, sorunun çözümü için çalışmalar devam etmektedir.4440724 çağrı merkezimizi arayarak internet bankacılığı şifrenizi alabilirsiniz.

Saygılarımızla,

MÜŞTERİ SORUNLARI ÇÖZÜM SERVİSİ

          444 0 724

www.vakifbank.com.tr

Çözüme ulaştın mı?:Evet ulaştım. Cevaptan sonraki aramamda 1dk 40sn civarlarında telefon bağlanarak müşteri temsilcilerinden Yasemin Hanım yardımcı olmuştu.

3 yorum:

Ömür dedi ki...

Bankacılık olayları böyledir. Ben de Akbank'tan bir kere buna benzer bir sorun yaşamıştım. Bankalar sadece zengin müşterileri içi özen gösterirler. Örneğin yüklü meblağda para yatıracaksanız işleri o kadar kolaylaştırırlar ki kendinizi kral gibi hissedersiniz. Ben hissetmedim, hissedeni gördüm ordan biliyorum :P

böcük dedi ki...

cık cık cık bankacılık mesleğini yapan kişileri özenle seçiyorlar sanırım. bir kez bile şöyle işimi kolayca halleden bir bankacı görmedim. saatlerce konuşurlar dururlar ama asla sorunuzun yanıtını veremezler tam olarak. birde müşteriyi önemsemeyen tipler var ya onları görünce banka babanızın sizde patron çocuğusunuz herhalde demek geliyor içimden. karşısındaki insanı umursamıyor bile ;s bu ülkenin en çok işini severek ve en iyi şekilde yapan insanlara ihtiyacı var galiba.

Hâlet-i Ruhiyem dedi ki...

Ömür Bey, desenize o zaman piyango çıkmasını bekleyeceğiz. Aslında bu çağrı merkezleri ile ilgili mizahi bir yazı vardı onu bulursam birara paylaşırım inşallah.

Sema Hanım, size sürekli ters kişiler gelmiş anlaşılan, Garanti Bankası olayınızdan hatırlıyorum :a Haklıysam çözüm alayım almayayım "Hâlet-i Ruhiyem"e göre Genel Merkeze şikayete kadar giderim.