18 Ocak 2009 Pazar

Faturalar

18.01.2009 -AVEA--37,38
18.01.2009 TTLKOM--20,75
18.01.2009 TTLKOM--28,25
18.01.2009 TTLKOM--29,25
18.01.2009 TTLKOM--29,25


5 dk içinde iletişime ait ödediğim fatura miktarları :) Öncelerden fatura ödemek için akşam iş çıkışı mesai bitmeden fatura ödeyebileceğim yerlere yetişmeye çalışırdım ama bir zaman sonra Garanti Bankası İnternet Bankacılığı Şubesi'ni keşfettim ve zamanla kurcalarken fatura ödemede yapılabildiğini öğrendim. Kurcalayarak nasıl yapıldığını da öğrenince artık koşturma derdinden kurtulduk :) Eğer güvenli olduğunu düşündüğünüz bir bağlantınız varsa ve fazla aşırıya kaçmayacak derecede kullanmayı biliyorsanız kullanılmasını tavsiye ettiğim bir sistem. Burada bir şeyin altını çizmek isterim; benim bahsettiğim olayın kredi kartı ile bir bağlantısı yok. Kredi kartı numaranızı verdiğiniz şifrenizi yazdığınız şeylerden bahsetmiyorum.
Ödediğin fatura miktarı çok az diyen olabilir :) Çünkü bir evim olmadığı için ödeyebileceğim elektrik, su, doğal gaz vb. türden bir fatura ödemiyorum. Şuan için ödediğim faturalar; ablamın cep telefonu faturası ve interneti ben kulandığın için internet faturası ve ona bağlı olarakta ev telefonu faturası :) Bu faturaların ikişer tane gözükmesinin nedeni ise geçen aya ait faturanında yatırılmamış olması (:

Hiç yorum yok: