21 Ocak 2009 Çarşamba

Gizli İnsan Yüzünü Bulun(muş)!

Hem canlı yayın yapıyorlar hemde insanı kandırıyorlar! 1 ay önce filan kanallar arasında dolaşırken rastlantı eseri bu yarışma ile karşılaştım ve benim ilk gördüğümde 'Gizli Aslan Yüzünü Bulun' diyordu. Bende meraktan bir bakayım dedim ve aslanı bulunca da aradım. Bendekide heves hemen aradım ama nerden bilirdimki hemen bir arama ile olmuyor :) İlk başta cep telefonumla aramıştım bir aramaya 27 kontör gitmişti bende bunda olmadı 2.de olur diye peşinden bir daha aradım saf aklımla :) Yetmezmiş gibi 2 defada ev telefonundan aramışdım :) Dile kolay 7.500 lira veriyordular ve ben bulmuştum :a 3-5 liranın lafı olmaz derek aramıştım işte.

Uygulama olarak şöyle yapıyorlar; sen arıyorsun operatöre bağlanıyor, sana eleme sorusu olarak iki soru soruyorlar. Soruyu sorduktan sonra şık olarak 1şu 2şu diyorlar ve en hızlı bir şekilde doğru cevap vermeni istiyorlar. Sonra telefonu kapatıyorlar. Sözde seni ön elemelerden geçiriyor ama geri dönmüyorlar. Birde programı sunarlarken 'Aramıyorsunuz! Arasanız ben burdan duyardım! Son şans! Programı kapatıyorum! bla bla..' gibi laflar söylüyorlar, birde beni aramadıkları için sinir ediyorlar. Bende tabi içimden sayıyorum onlara :a Bu sayede bu türlü programların yalan olduğunu yaşayarak öğrenmiş olduk :) Bilmiyorum belki kanal kıytırık bir kanal olduğundan mı böyle diyeceğim ama 5-6 defa denedik. Her defasında da aynı şey olmazya :) Böyle olduğunu biliyorsun niye arıyorsun diye düşünende olabilir. Ama cevabını bulmuşum o kadar paranın yanında 3-5 liranın lafı olmasa gerek :)

Resimlerdeki insan yüzleri hangi numarada merak edenler için, ikiside 6 numarada.

Hiç yorum yok: