12 Ocak 2009 Pazartesi

Hâlet-i Ruhiyem

Kişisel Başlangıç yazımızda yazdığı gibi kişisel bir başlangıç yapmıştık ama içimde bir pişmanlık olmuştu. Link veren Sema Hanım ve Ömür Bey sağolsun isteğimi kırmadı ve kaldırdılar. :) Hiç sormadan görüş almadan o şekilde açmamalıydım, biliyorum hatalıyım. Aslında açarkenki düşüncem farklıydı. Kendime referans bir site oluşturmak gibi bir düşümcem vardı ama benim yazılarımla referans site oluşturulmaz. Yapamayacağımdan değil, yapmak istesem alasını yaparım diye düşünüyorum ama yazacağım yazılar kişisel, eften püften, ondan bundan olacak. Bazen olacak ki içinde ne yazı olacak nede yazılandan birşey anlaşılacak. İşte böyle bir adresten referans site oluşturulmaz.

Referans site nasıl mı olur ? Öncelikle kendi alan adın olur. Sonra kendine bir CV oluşturursun, yaptığın ve yapacağın bütün projelerini eklersin. Velhasıl burdan referans oluşturulacak bir site oluşturulacağı kanaatinde değilim. Kaldı ki diğer bir ağır basan yönde; değer verdiğim kişilerin hiç birisinin böyle bir düşünesi yok, kısacası onlarda olmadığı için bende de yok. Zaman bunu değiştirebilir.


Eski sitemi kapatmıştım. Daha doğrusu artık ilgilenmiyordum ama aylık ücretini ödüyordum. Artık onuda tümden kapatacağım. Bu ay olmadı gelecek ay olur ya da site özelliklerini düşürüp son kez bir ücret daha ödemesi yaparım sitenin aylık trafiği dolduktan sonra siteye ulaşılmaz. Ordan yararlanmak isteyen yine ayın belli bir kısmında yararlanır ama yoğun bir ziyaretçisi olursa aylık trafik dolduktan sonra o ay daha ulaşılamayacaktır. Artık orasıyla, o isimle işimiz bitmiş durumda :) Artı burayla daha ilgilenmememin bir etkiside maddi yönden :) Son zamanlarda biraz giderlerimiz fazla oldu, gereksiz yerede oraya ya da başka yerlere ödeme yapmanın bir anlamı yok diye düşünüyorum. Dünyanın e büyük şirketlerinden birisi olarak düşündüğüm Google'ı arkama alarak Hâlet-i Ruhiyem'e göre burdan devam edeceğim inşallah.


Blog adını düşünürken koymayı istediğim bir çok isim oldu ama onlar daha önceden alınmış :) Öncelikli olarak aklımdan geçenler; Dr.Senai Demirci'nin geçtiğimiz Perşembe günü sohbetinde söylemiş olduğu 'yanmak' okumuş olduğum bir kitabın içinde geçen karakterlerden 'seyda' isimleri istemiştim ama olmadı. Başka bir isim koymuştum 1-2 gün durdu ama sonra o ismin olmayacağını düşüdüm o yüzden ismini yine değiştirdim. Sadece Hâlet-i Ruhiye olacaktı ama yine onuda başkası bizden önce almış. 'Sona kalan dona kalır' diye bir laf vardır. Biz sona kaldık ama iyide oldu. Ve son olarak şöyle bitiriyorum.

Hiç yorum yok: