22 Temmuz 2009 Çarşamba

Bilgisayardan Anlamayıp Bilgisayarı Olmak!

İki günlüğüne Samsun’a gittim geldim, bilgisayarımın başına gelmeyen kalmamış :) Cuma gününden beri düzgün çalışır hale getirmeye çalışıyorum. Yavaş yavaş son halini vermeye başladım çok şükür ama halâ bir yerlerde sorunlar çıkabiliyor. İnternete bağlanmak için Wirelees arada sırada gidiyordu ama Fn+F2 tuşuna basınca tekrar aktif oluyordu ve bağlantı yapabiliyordum. Lakin geldiğimde nedense Fn Fonksiyon tuşu artık işlemiyordu. Bilgisayarımda sürücülere girmek istediğimde girmiyor ancak Başlat-Çalıştır’ dan kısayol adresini( C: , D: gibi) yazarak giriş yapıyordum. Böyle sorunlar olmasının sebebi zannedersem abim kendi bilgisayarının adaptörü bozuldu diye benimkini aldı ve bilgisayar hızlı açılsın diye msconfig kısayolunu yazarak bazı ayarlarını değiştirmiş o yüzden bu sorunlar çıktı. İnternette aradım format attım halâ Fn sorununa çözüm bulamadım. Belki bir şey eksik olmuştur diye ikinci defa format atarken bütün sürücülere format attım ama hala çözülmedi. Driver CD’si yanımda olmadığından da internetten indirerek kuruyordum. El ile wirelees aktif etmeden tutunda her türlü şeyi internette aradım ama kimse çözüme kavuşturabilmiş değildi. Sonunda driver listesini kontrol ederken şu olabilir diye düşündüğüm ATK adlı kontrol driverı Fn tuşunun ilacı oldu da halloldu çok şükür. Ama sorunlar ardı ardına kesilmek bilmedi. Gizli klasörlerimi göster diyorum göstermiyor. Sabit diskleri ayrı pencerede açıyor. İnternet Explorer 8’i yüklüyorum güncel olmamış gözüküyor. Sık kullanılanlar yedeğimi yüklüyorum adresler çalışmıyor. Nokia PC Suite kuruyorum bir şey eksik diyor. vs.vs.vs… Bunlarla uğraşmak ve çözüm yolu aramaktan neredeyse fotoğraftaki adam gibi oldum :) İstanbul’a dönüşte temiz bir format daha atıp Pardus 2009 ile devam etmeyi düşünüyorum. İşte böyle bilgisayardan anlamazsan uğraşırsın da uğraşırsın vesselam.. Fotoğraf Google kaynaklı.

Hiç yorum yok: