28 Haziran 2009 Pazar

Eminönü-Kadiköy İskelesi

Evet fotoğrafta görüldüğü üzere Eminönü-Kadıköy İskelesi kapalı :) Ben bu iskelelerin böyle erken kapandığını bilmezdim :) Daha saat 21:15 ve Eminönü’den Kadıköy’e vapur kalkmıyor. Bir an panikledim ama Allah’tan 21.30 da kalkan Üsküdar vapuru vardı, yoksam kaldıydık kapıda :) Daha hava yeni kararmaya başladı diye (fotoğrafta gökyüzünden de anlaşılıyor bu) bende öyle rahat rahat Laleli, Beyazıt, Sultan Ahmet, Gülhane, Sirkeci geze geze aşağıya doğru iniyorum. Ama şunu öğrenmiş olduk havanın kararmasına göre değilde, bu saydığım civarlarda özellikle saate göre çalışılıyormuş. (paratez açacaktım vazgeçtim)  Meselâ kışın saat 18-19 civarı yatısı ezanı bile okunurken bu saydığım civarlarda kalabalıktan geçilmez ama daha saat 20 civarı hava aydınlık, güneşin batmasına yaklaşık 1 saat daha varken Eminönü, Sirkeci ara sokaklarında, Mısır Çarşısının arkalarında neredeyse kimsecikler yoktu. Bütün esnaf kepenklerini kapatmış/kapatmak üzereydi. Bu bize ders olmuş oldu. Eğer vapur ile bir yere gidilecekse satleri iyi ayarlamak gerekliymiş. :) (Gece dışarı çıkmak yasak ama . . . )

6 yorum:

Elif dedi ki...

Sana sadece Gunaydin demek istiyorum :P

YaKaMoZ dedi ki...

ayy allahım elifff :D

Hâlet-i Ruhiyem dedi ki...

Ne yapalım senin gibi gece hayatı serbest değil bize, yasak :P Hesap vereceğimiz merciler var bizim :P Ayda yılda bir defa çıktık onda da başımıza bu geldi işte :a

Elif dedi ki...

Tobe tobe duyanda ben geceleri fellik fellik geziyorum sanar :D Milleti yanlis bilgilendirme :P Ama ne biliyim bilindik bisi gibi geldi bana ondan oyle dedim :p

Elif dedi ki...

Öhömm öhöm gittim geldim aklıma bir soru takıldı meraklı insanın hali başka oluyor öğrenmeden rahat edemiyor :p

Sorumuza gelince;

"Hesap vereceğimiz merciler var bizim"

bu merciyi epeyi bir merak ettim. Cevabını alırsak çok makbule geçicek :p

Hâlet-i Ruhiyem dedi ki...

Öhömm öhöm ancak bakabildim soruna :p Soruna gelince de susma hakkımı kullanıyorum. (: