19 Ağustos 2009 Çarşamba

Türk Blog Yazarları Sosyal Ağı

Sayısı çok fazla olan sosyal ağlardan sadece birisi olan Türk Blog Yazarları üyesi olduk! Daha doğrusu zaten üye idik ama artık onu kullanmadığımdan yeni üyelik aldım. Aslında öyle pek aklımda filanda yoktu ama Ömür Bey'in sayfasını ziyaret ederken sürekli Türk Blog Yazarları Üyesi Oldum yazısı gözüme batıyordu. Bir ara nerde yazmıştı bilmiyorum ama gözüme takıldı bir yerde artık üyeliklerin onay ile gerçekleştiğini yazmışlardı. Demek onay olayına geçmişler diyerekten üyelik başvurusu yaptık ama onay için ne gelen var ne giden :) Bende sen misin öyle yapan diyerekten eski üyeliğimdeki bilgileri düzenleyerek artık yeni üyeliğim oldu :) Tamam onay bir yerde gerekli olabilir ama kısa sürede de geri dönüş yapılması gerektiğini düşünüyorum. Umarım Mert Ulaş Bey bu konuda daha titiz davranır. Bana sanki topluluk biraz durgunlaşmış gibi geldi :)

2 yorum:

Ömür dedi ki...

Ben de bi süredir girmiyordum oraya. Evet biraz durgunlaşmış orası. Ben de üye olurken en az bir hafta bekletmişlerdi onaylamak için.

Hâlet-i Ruhiyem dedi ki...

Bir zamanlar blograzzi vardı şimdi zannedersem bloxoo oldu. Onuda bir ara mercek altına almak gerek :)