28 Eylül 2008 Pazar

Tasarım!

Sitenin teması/tasarımı ilk bakışta bana biraz iç açıcı geliyor. Bilmiyorum sayfayı ziyaret eden diğer kişilere nasıl bir izlenim bırakıyor. Tasarım olarak Elif'e tema bakarken gözüme ilişen iki tane tema vardı. Tema adı olarak İstanbul diye geçiyordu ama kimin yaptığını yazmıyordu. Zaten göründüğü gibi çok sade bir tema :) Bende bunun üzerinde biraz oynamalar yaptım. Üst kısmı standart banner görünümü olarak düşündüğüm şekle çevirdim. Temanın sayfaya yerleşme alanını ve yazı alanını biraz genişlettim. Her yazı arkasında ve sağ tarafa yeni bölüm eklediğimde arkalarında gözüken resimleri(şuanda balonlu resimler var ilerde duruma göre değişebilir) yerleştirdim. Bunlara uygun olarak bir banner yaptım. Mehmet İbrahim'in kulağı çınlasın banner üzerine yazdığım yazıların fontlarını beğenmediğinden bu sefer yazı yazmadım. Site Adı(titlesi,sloganı) olarak yukarıda gözüken yazıları minimum seviyeye indirdim. Yazı renkleri ile fontları ile filan başka kısımlarla uğraşmadım. Vakit bolluğu yok ve böyle standart olarakda güzel göründükleri düşüncesindeyim.
Bunları yaparken asıl yararlandığım fotoğraf/resim ise yazının en başında gözüküyor. Banner kısmında yol biraz yamuk ve orjinaline göre göze hoş gözükmesede oldu diye düşündüğümden son halini o şekilde bıraktım.
21:40

Hiç yorum yok: