29 Eylül 2008 Pazartesi

Ruby Gloom

Tabiri caizse Ruby hastası oldum :) Yeğenler böyle çizgi film izlerken JoJo ekranlarında bir defasında buna rastladım bana en başta ilgi çekici olarak çizimleri geldi. İzlerkende basit şeyler ama güzel şeyler beğendim :) Her akşam işten gelince bu ramazanda iftar öncesinde kaçırmamaya çalıştığım çizgi fimlerden oldu :) Yeğen ise bunu pek sevmemeye başladı. Dayı Ruby benim rüyama girdi izlemeyelim onu diyor :)

Başlarken ve biterken çalan bir müziği var çok beğeniyorum. Biterken aynen böyle dans ediyor, neredeyse benide böyle dans ettirtecek türden :)


Karakterlerini biraz tanıtacak olursam :)

Ruby

İris

Mutsuz


Kuru Kafa

Frank ve Lan

Poe

Kömür(Ruby'nin kedisi)

Bunun adını tam bilmiyorumda Bay Çörek olabilir :)

Ürkek (Ürkek Yarasa)

Boo Boo (yani hayaletler böö derlerya öyle :) )
23:50


Müziği filan dinleyip, yabancı dili olanlar içinse daha ayrıntılı bilgi almak isteyenler http://www.rubygloomtv.com adresini ziyaret edebilirler. Resimlerde burdan alıntı :)

Hiç yorum yok: