15 Haziran 2009 Pazartesi

Ayakkabı Aranıyor ? !

DSC00465 Ayakkabı aranıyor?! Halı saha maçı yapa yapa spor ayakkabımız patladı :) 1-2 maç daha ya idare eder ya idare etmez. Dün Kadıköy’ü gezdim, tozdum, eski aldığım yere gittim ama aynı ya da benzer aykakabıdan bulamadım :( Yazıcıoğlu İş Hanının karşısındaki otobüs duraklarının arka tarafındaki caminin arka sokağındaki(aynen Sema Hanımın tarifleri gibi oldu :p) bir ayakkabıcıda benzer ayakkabıyı buldum ama 40 numarası vardı denedim baktım sıktı :( Başka bir çeşidin 41 numarası vardı ama onunda çok beyaz rengi vardı. Hemen kirlenir diye  beyaz renkliyide almadım. Başka yerde de bulamadım. Bu tür ayakkabı satan, bilen, gören varsa yer söylerse sevinirim. 2 haftaya filan gidiş işlemlerim tamamlanıyor. Gitmeden yeni ayakkabı almam lazım :( Yandaki normal ayakkabı çeşidinden de bildiğiniz, gördüğünüz yer varsa onuda yazarsanız onuda değerlendirebilirim :) Çünkü o aykkabımıda çok sevdim :U En uzun süreli giydiğim ayakkabılarım :U Özellikle deri ayakkabım maşallah çok kaliteli çıktı.  Bana göre ilk günkü halinden halâ ödün vermiş değil.

3 yorum:

Elif dedi ki...

Nereye gidiyorsun ki sen?

Hâlet-i Ruhiyem dedi ki...

Yazının içinde vermiş olduğum 'Halı saha maçı' linkindeki yorumumda bahsetmiştim :) Mahkemem sonuçlandı davayı kazandım. Kurumunda yasal bekleme süresi dolduğundan nkil işlemlerini başlattılar, karşı tarafta eğer soru çıkartmazsa yazışmalar sonucunda geldiğim yere gidiyorum :)
Yani öyle işte.. (:

Elif dedi ki...

Enee Istanbul'u birakip gidiyorsun yaniii? Neyse hayirlisi olur insallah