28 Haziran 2009 Pazar

Esma Günlügü Sohbetleri-Senai Demirci

- Sen Vacipsin. Vacipsin ki varlığın bir ebede dayanamaz..

34- Hamid olan sen kullarının şükrünü yine sonsuz şükür ve ..

57- Mü’min olmasan sen.. Göz gördüğüne kanmaz, kulak duyduğuna inanmaz mı? Kalp sevgiyle doymaz mı? Ruh varlığına razı olmaz mı? Akıl beni kandıramaz. Hayâl yere göğe sığmaz. Varlar varlığına sevinemez. Rüzgâr yüzlere bakamaz. Şükür ki güvendin bize , şükür ki bu toprak bedene..

40- Hay.. Hay’sın ki toz olmuş toprağım bulut olmuşa döndü. Bakılmaz olmuş yüzüm, senin için ebedi birlik severiz. Ebedi birliğe, ebedi hayata beni sen aday edersin. Hay’sın ki ben ölmüş olsam da..

Senai Demirci hocamızın Esma Günlüğü sohbetlerinden bir kesit daha :) Bu sohbetinden sonra daha gidemedim ve artık gitme imkânımda olmayacak gibi, bu çok büyük kayıp bana göre.. Ama sağlık olsun, gönüller bir olsun yeter değil mi :) Mümkün olduğunca bu kesiti yazıya aktarmaya çalıştım. Bazı yerlerde tam hangi kelime olduğunu kavrayamadığımdan hepsini yazıya çeviremedim. Eğer ki yanlışlarım olmuşsa affola.

3 yorum:

Elif dedi ki...

Yaw herkes gitmis (herkesten kastim sen :p ) bi ben gidemedim cok gicik oldum simdi bak ;s

Hâlet-i Ruhiyem dedi ki...

İstanbul'u size bırakıyorum, gidersiniz artıkın :p :a (Bizlerden benden başka giden yok sanırsam ?? :a ve böyle görmemiş gibi videoya kaydeden :) )

Elif dedi ki...

Evet nispet yapar gibi. Kiniyorum seni :p