1 Kasım 2009 Pazar

Ebru’m

Görüntü0006 İstanbul’dan ayrılmaya yakın epeyce bir Ebru Kursu aramaya başladım(zaten ne yapmaya başladıysam hep ayrılmaya yakın başladım :) ve en erken başlayan kursun Birlik Vakfı bünyesi altında Emine Solak hocamız eşliğinde başlayacağını Facebook aracılığı ile Ebru Sanatına Gönül Verenler ( Emine SOLAK Öğrencileri ) gurup sayfasından öğrenmiş oldum ve hocamızla görüşmelerim sonucunda ayrılana kadar çift kurs görecektim ve öğrenebildğim kadarını öğrenmeye çalışacaktım ama sadece bir kursuna katılmak nasip oldu, başka olmadı. İnşallah ilk fırsatta sanatı icra edenler içinde olmak istiyorum. Hatta teknemi, kağıtlarımı ve birkaç malzememi bile aldım, belki burada yaparım diye ama vakit olmadığından ve suyu muhafaza edecek bir sıcaklık bulunmadığından(kışın buralar çok soğuk) hiç başlayamadım. Birlik Vakfındaki Kursta sağolsun hocamız Lale Ebru’su yaptırdı ve hayatımda yaptığım ilk Ebru oldu :) Çok zevkli bir sanat herkese tavsiye ederim..

4 yorum:

YaKaMoZ dedi ki...

çok basarılı:)

Elif dedi ki...

Off ya bende merak ediyorum bunu. Gitmeden de yapabilirim o potansiteli kendimde goruyorum :P Ama iste tembellik :)

YaKaMoZ dedi ki...

bende sende o potansıyelı goruyorum vee saana babamdan sponsor olmasını ısteyeceeem:)

Elif dedi ki...

Simcuk bu Ebruyla ilgili sorularim olucak :P Ama burada sormayayim en iyisi ulasiver bana bir ara :p Olmadi mesajla rahatsiz ederim ben zaten :D