29 Aralık 2009 Salı

Ehliyet Yazılı Sınavı Soruları

26 Aralık 2009 tarihinde yapılan ve de benimde girdiğim Motorlu Taşıtlar sürücü Adayı Sınavının soru ve cevapları yayınlandı. Aslında bakmayacaktım ne yaptığıma ama ısrarlar üzerine oturdum yaptım. Kendi puan hesaplamamla ilk yardımdan 86,66 Trafikten 90 ve Motordan da 90 puan alıyor gözüküyorum. Hadi 5-10 puanda sapma olsun yine kurtarıyoruz :) Aslında motordan daha yüksek alırdım da yönlendirmeler olmuştu, baktım yanlışmış onlarda (: Şimdi bir Direksiyon Sınavı kaldı. Zannedersem sonuçlar 11 Ocak’ta açıklanıcak, 16 Ocak’ta da Direksiyon Sınavı yapılır ve bu dertten de kurtulmuş oluruz inşallah. Tabi bundan sonra daha büyük dertler başlıyorya onlarda da dikkatli olmak lazım.

2 yorum:

Elif dedi ki...

Hadi hadi ehliyeti alman yakin o zaman :)

Ömür dedi ki...

oooooo hadi hayırlı olsun :) direksiyon sınavında da umarım 100 alırsın.