23 Ocak 2010 Cumartesi

B i t t i ?

*Sınavlar bütünlemeye kalmadan bitti.
Yok vizeydi yok finaldi hepsini geçtik atlattık. Hiçbir hocanın yanına not istemek için beni geçirmesi için gitmedim. Hatta aldığım nottan 20 puan düşük not girilmişti sisteme ama onu değiştirmesi için ısrar bile etmedim finalde telafi edilecekti hatırlat dedi bir defa baktım yerinde yoktu öyle her zaman gidersem ayıp olur diye üstelemedim o da olmadı ona da bir şey diyemedim. Yüksek beklediğim not düşük geldi bakarız denildi ilgilenme bile ilgilenmedi ona da bir şey demedim. Bir dersten 1 puan bir dersten de 2 puan daha alsaydım bir üst not gelecekti ama nasip değilmiş demek ki :) Yani bakmayın lise mezunu gözüktüğüme çalışınca yapabilirim Allah'ın izniyle (:
*Ehliyet için son aşama olan direksiyon sınavım bitti.
Bu hafta sonu(şuan ki saat itibarinle dün) direksiyon sınavını olduk akşamleyinde aradılar sınavı geçmişim. Sınavdaki hocalardan bir tanesi de ilkokul hocam çıktı :) Ben kendisini tanıdım ama bizler o vakitten şimdiye çok değiştiğimizden o tanıyamamış haklı olarak. Arabada iken konuşsam yanlış anlaşılır diye bir şey demedim. İndikten sonra kısa bir konuştum, kendimi filan tanıttım.  Uygun bir zamanda da gidip ehliyeti almayı düşünüyorum 300 liram gidecek ama yok şu yasa çıkacak yok bu yasa çıkacak dedikodularından kurtulmuş olurum. Allah kazasız belasız sürmek nasip etsin. Böylece nisan ayına kadar sınav filan yok.
*Burada ki işimde bitti mi?
Danıştay'ın sitesine giremiyorum ki sorgulatabileyim. Dava sonuçlandı mı ne oldu diye. Bu kadar erken olamaz. Benim burada daha planladığım şeyler vardı :( Üniversiteyi bitireceğim, yüksek lisans yapacağım, akademik kariyer olarak ilerleyip ders vermeye başlayacağım. Tamam bazı şeyler bakımından İstanbul cazip geliyor gibi ama duyduğum bir şeyden sonra beni oraya bağlayan üç/iki şey var; ablam, yeğenlerim. Sonuçta 'bize her yer İstanbul'. Hem ücret bakımından da karlı burası. Mesaiye kalıyorum para alıyorum orada kalma da kalamıyorsun. Parayı hep godomanlar yiyor diyeyim yani. Burada öyle çok para harcayacak yer de yok. Toplasan 350yi geçmemiştir herhalde aldığım cındı bındılar, ihtiyaçlar hariç. İlk başta ayrılması çok zor gelmişti ama bir yerden sonra geleceği düşünmek lazım. Hayat sadece bugünden ibaret değil! Umarım dava böyle erken sonuçlanmamıştır, sonuçlanmışsa bile aleyhimde olmamıştır. Daha yapacak çok işim var burada..

1 yorum:

Elif dedi ki...

Senin adina sevindim. Insallah bundan sonrakiler gonlune gore olur.