28 Aralık 2012 Cuma

2013-2016 Dönemi Rektör Olarak Yeniden Yunus SÖYLET Atandı

Yükseköğretim Kurulu Başkanlığı 27/12/2012 tarihinde yayınlamış olduğu @Tweetinde Genel Kurulun sona erdiğini yazmış ve kararı inceleyince İstanbul Üniversitesi Rektör Adayları içerisinde Prof.Dr.Yunus SÖLET'i birinci sırada Cumhurbaşkanlığı Makamına iletileceğini gördüm. Kanun gereği Cumhurbaşkanı üç kişi içerisinde sırasına ve aldığı oya bakmadan istediği kişinin atamasını yapabilir. Ancak Resmi Gazetede yayımlanacak olan atama kararında İstanbul Üniversitesi Rektörlüğüne Yeniden Prof.Dr. Yunus SÖYLET’in Atanmasına Dair Karar (No: 2013/1) yazacağı belli :) Burada belki karar nosu yanlış çıkabilir ama diğerleri tıpatıp aynı olacak.

Benim sayın Rektör hakkındaki olumlu düşüncelerimse son altı ay içerisinde değişti. Seçilmesini/Atanmasını hiç istemiyordum. Çalışanlarına bir anket yapıp "Halâ İstanbul Üniversitesinde mi çalışmak isterdiniz yoksa başka bir kurumda çalışmayı ister miydiniz?" diye sorsalar, hiç düşünmeden başka kurumda çalışmayı isterdim derim... Tweet atmadığım için okumaz ama burdan sayın hocama tavsiyem: Üniversitenizde sadece öğrenci ya da akademik personel yok. İdari personellerinizi hiç düşünmüyorsunuz. Öğrenci yeterki bir şey istesin, olmayacak olsa bile oldurtuyorsunuz. Ama idari personeliz olsa çeşitli mazeretler sunuluyor. Zaten Twitter hesabınıza kaç idari personel talepleri için twett ya da e-posta atarak çözebildi bilmiyorum. Atmayı düşünen varsa da dosyasına soruşturma işleyeceği korkusundan buna da cesaret edemiyor.. Neyse daha söylenecek çok şey var ama Bilişim Hukuku diye birşey var. Burada yazdıklarımdan dolayı tutarlar birde mahkemeye verirler uğraşamam. En iyisi burada keseyim. Hayırlısı olsun..
Fotoğraf: Google

Hiç yorum yok: