4 Ocak 2013 Cuma

BİMER Başvuruları Çok İyi Okumuyor!

BİMER İnternet Başvuru Formu
BİMER'e ilettiğiniz mesajlar dikkatle okunmakta ve değerlendirilmektedir.
"..." başvuru numarası ile mesajınız başarı ile iletilmiştir.
Göstermiş olduğunuz ilgiye teşekkür ederiz.

e-Devlet Kapısı üzerinden yapmış olduğum BİMER başvurusu sonucunda bana yukarıdaki gibi mesajımın dikkate okunduğunu belirtir bir bilgi gösterdi! Kusura bakmasınlar ama hiçte öyle değil. Neden mi? Bir başvurumda her şeyi kanun maddesine dayandırarak yetkileri dahilinde yapılan bir uygulamanın kaldırılmasını istedim. Başvurumu aslında 657 sayılı Kanunun 100'üncü maddesi uyarınca Valiliğe yönlendirmesi gerekirken tutmuş kurumun üst kuruluşuna göndermiş. O da Hukuk Müşavirliğine öyle kalmış. Aradan 45 gün geçmiş olmasına rağmen bir başvurumda hiçbir değişme yok. 45 gün daha geçtiği zaman zaten uygulaması yürürlükten kaldırılacak. O zaman hiç zahmet etmesinler.. Bunu kimlik bilgilerimi gizli tutulmasını talep ederek istemiştim. Yoksa ben bunu dilekçe ile de rahat bir şekilde hatta Bilgi Edinme Kanunu çerçesinde 15 iş günü içinde cevap alacak şekilde yapabilirdim. Ancak BİMER başvurularına biraz daha önem veriliyor düşüncesi ile başvurmuştumya hepsi boşmuş.. Zaten şu yazı da bunun kanıtı sayılır türden diye düşünüyorum.  BİMER yetkilileri benim bu yazımı görmezya neyse..

Hiç yorum yok: