3 Ekim 2009 Cumartesi

Bize Her Yer İstanbul (:



Koskoca 4 yılı bitirdik. Ekim 2005’te geldiğim İstanbul’dan yine Ekim ayında ayrılıyorum. Ekim ayında da epeyce şeyler oldu gibi (:
Ekim 2005 x Üniversitesi'nde iş başı yapışım
Ekim 2006 İlk görüşüm ve konuşmam
Ekim 2008 Son görüşüm ve konuşmam
Ekim 2009 x Üniversitesi'nden ilişiğimi kesişim
Vedalaşırken sanki seviniyormuş gibi herkese karşı güler yüzlüydüm ama içimin acıdığını hiçbirisi görmedi. Aslında anlatılacak çok şey var ama bazı şeylerde sözün bittiği noktalar oluyor. Şu bir gerçek ki ayrılacak olmam çok zoruma gidiyor. Ablam, burda beraber büyüdüğüm iki yeğenim. . . .
İyisiyle kötüsüyle İstanbul serüveni burda bitiyor demiyorum, İstanbul serüvenine ara veriyorum.. Bugün burada son günüm, yarın yola çıkıp Pazartesi inşallah yeni görev yerimde iş başı yapacağım..

3 yorum:

Elif dedi ki...

Yeni yerin hayirli olsun simdiden...

Su 4 kisi olayinininda son kismini artik takmasan diyorum.

Ömür dedi ki...

Yeni yerin hayırlı olsun ve hayatına güzel şeyler getirir umarım. Tekrar İstanbul'a geleceğin zamanı bekliyoruz. Oradayken de umarım gene bloguna yazarsın.

Hâlet-i Ruhiyem dedi ki...

İyi dilekleriniz için teşekkürler. Buradaki düzenimi bir kurayım inşallah kendimden haberlerle beraber geleceğim :)