30 Mart 2009 Pazartesi

Uzaktan Eğitim

Son zamanların en gözde eğitim sistemi diye düşünüyorum :) Bu sistemi en iyi bilenler zannedersem Elif ve Zehra hanımlar olsa gerek :a İstanbul Üniversitesi 2009-2010 Eğitim-Öğretim yılına yetişir mi bilmiyorum ama Uzaktan Eğitim sistemi için çalışmalara başlamış. Eski yıllarda İşletme ve Hukuk Fakültelerinde Ekstern eğitim verdikleri bölümler vardı ama bu bölümler kapatılmıştı. Eski rektör Mesut Parlak döneminde eğitim sistemine hiç önem vermemişti ama yeni rektör Yunus Söylet ve ekibi üniversitenin her birimi ile ilgilileniyor, soruları dinliyor ve çözüm yolu bulunmaya çalışıyorlar. (Aslında vermiş oldukları bir karar hoşuma gitmedi ama neyse :) O kadar üniversite dolaştık/dolaşıyoruz birde buna mı el atsam diye düşüneye başladım :) Ne de olsa Doktorun dediği gibi Daha Gencim. En çok merak ettiklerimden biriside bu Uzaktan Eğitim Sistemi için kullanacakları otomasyon nasıl olacak :)

6 yorum:

Elif dedi ki...

Aaa gercek mi? Insallah yetisir ya :) Yakindan okumak bana hic nasip olmayacak sanirim... Uzaktan olan tum okullari bitireyim bari :)

YaKaMoZ dedi ki...

bence sakaryada oku pc muhendıslıgı cıktı hemde bu sene :P

(ah ah elıf bı gun herkesın bızım ne okudugumuzu anlıcagını bılıordum :P)

Elif dedi ki...

Valla ya anlatmak zor oluyor zaten bizim okuma sartlarini :) Ondan yasamak lazim :p

Evet Muhendistlikler acildi 4 senelik bi bak degerlendir :)

YaKaMoZ dedi ki...

şimdi bu ıstanbul acıldı ama daha yenı buyuyk ıhtımal oturmamıştır sıstemı sakaryada çok gelıstı yaneeee

Elif dedi ki...

Vay be bizde Sakarya'yi ovuyoruz ya gorende komisyon aliyoruz sanar :p

Hâlet-i Ruhiyem dedi ki...

Vermiyorsalar bile alabilmek için yapıyorsunuzdur :p

Sanırım yanlış anlaşıldı. İstanbul'da dahaca açılmadı ama bunun için çalışmalara başlanmış diye duymuştum. Artı şu sıralar üniversitelerin bölünme olayıda var ki eğer öyle bir şey olursa o zaman nasıl yaparlar ben akıl sır erdiremiyorum :)