5 Nisan 2009 Pazar

Sınav, Sınav, Sınav..

 zeynepkamil halidedipadivarİnsan ömrü sınavlarla geçiyor. Sonuçta hayatta bir sınav ve Hayat Okulundan mezun olmuş bir çok kişi var :) Bu kadar çalışmayla iyi mi yaptım? Evet gayet iyi yaptım gibi ?? Soruları görünce niye daha fazla değilde niye düzenli çalışmadım diye söylendim içimden :) Çok basitti hatta umduğumdan da basit gibi :) Hiç bakmamış olduğum konulara akşamdan azcık bilgi sahibi olmak için bakmıştım ama iyi kavrayacak şekilde bakmamıştım. Bir sonraki gün o baktıklarım neredeyse aynen karşıma çıkınca haliyle iç geçirmemek elde değil :) Ders alabileceğim bir tecrübe olması dileğiyle.. Cumartesi oturumu iyi diyebilirim pazar oturumunu ise bakıp göreceğiz :)

Ve son olarak Halide Edip Adıvar Lisesi A Blok 3. Kat Derslik 17 olarak bildiğim(Sol taraftaki ilk sınıf) duvarlarını Bu Şekilde! yapan öğrencileri ve buna izin veren idarecileri esnefle kınıyorum! Çok çirkin bir görüntü!

3 yorum:

Elif dedi ki...

Aaa bu okulda Recep Tayyip Erdogan oy kullanmisti sanirim. Bak ne sanslisin basbakanin oy kullandigi okulda sinava girdin :p

Eee nasil gecti sinavlarin?

Hâlet-i Ruhiyem dedi ki...

hih yazılarımı okumuyorsun ciks ciks ciks Nasıl geçtiğini yazmıştım :a Ve buralar Recep Tayyip Erdoğan'ın mahallesi değil ki oyu buraya nasıl çıkar ??

Elif dedi ki...

Ben burada diye hatirliyorum ya :) Arastirmak lazim :p