28 Şubat 2014 Cuma

Ben ve Her Zamanki Ben (:

Ceza BilgileriEğitim BilgileriHazırlık DurumuKredi/Burs BilgileriKulüp Bilgileri
Dönemi Burs Tipi Burs Adı Açıklama Baş.Tarihi Bit.Tarihi Durumu Burs No
2013-2014 Güz Dönemi Harç %10 Başarılı İlk %10 Başarılı Sınıfında 1. sıra %10 a girdi 12.02.2014 Aktif 3,75
Bu yazımdan bilirsiniz benim ne kadar mütevazi olduğumu :P öyle gösterişlerle filan uğraşmayacağımı, iltifatlar karşısında sessiz kaldığımı falan filan işte.. Daha önce yazılarımda bahsetmemiştim ama bu sene (önlisans) Bilgisayar Programcılığı programına kayıt yaptırdım.. Daha önce bahsettiğim bir yazımda ön lisans diplomam olduğunu haberlere çıkarmıştım. Tekrar bir ön lisans diplomasının memuriyet için açıkçası çok bir anlamı olmadığından bu programa tamamen kendimi geliştirmek için kayıt yaptırdım.

Kendini geliştirdin mi diye soracak olursanız. Eh işte çat-pat. Güz döneminde gördüğümüz derslerden sadece Programlama Temelleri dersi benim için yeni denebilirdi. Onunda mantığını kavradım sayılır ama diğer dersler zaten benim bildiğim photoshop, ofis programları ve bilgisayarla ilgili genel bilgiler olduğundan çok eksra birşeyler kattı diyemem.
Bakın ben şimdiye kadar kendimi övmedim :p otomasyonda şöyle bir ekran vardı belki merak eden olur diye copy paste yapayım de görmek isteyen olursa baksın dedim. 2009-2010 yılında da benzer dumumun varda aklınız karışmasın ve ordan kaydımı sildirdim diye onu karıştırmayayım en iyisi. Ha şunu da demek isterim eğer üniversitede Bağıl Değerlendirme Sistemi uygulanmış olsa not ortalamam 4,00 düşerdi (:
Şimdi biz bunu ne yapalım açıköğretim nerde açıköğretim! Açıköğretimden hiç bahsetmemişsin diyenler var biliyorum hatta ordan laf bile dokunduracaklar ama sudan korksaydım yüzmeye gitmezdim hih Ama merak etmeyin ondan da bahsedeceğim zamanlar gelecek. Her şeyin bir sırası zamanı var şimdi hepsini yazarsam neme lazım sonra niye hiç konuşmuyon dersiniz birde ordan laf dokundurursunuz :p Boşuna kendime laf söyletmeyeyim.. (:

Hiç yorum yok: