10 Şubat 2014 Pazartesi

İstanbul Hatırası (:

20140210_18414420140210_192426 
Sen misin öyle uzaktan ahkâm kesen! Puzzle’da Son Durum, Puzzle yazılarında Dilekçe İşler ablamıza moral motivasyon verdim ama iş yerinde beni çekiştirmek isteyenler yok mu, kesin aklına girdiler :p Sağolsun düşünüp bir tane de bana binlik Puzzle göndermiş. :) Aslında ne yalan söylim İstanbul’da bu Puzzle’llara bakmıştım da iki binlik rastlamadim diye önemsememiştim :) İçindekileri açıp birde yukarıda görüldüğü üzere serince aldın mı ağzının payını der gibi ettim :p ama hiç oralı olmadım hih Birde emekli olunca bitirirmişim, o şimdi sen söylemeden okumaz ona da üç beş tane hih (şimdi sen hih ne demek bilmezsin de, benim bilgisayarda biraz araştır smile şeklini bulursun :)
Tabi elimde bundan önemli bir iş var. Önce Kaligrafi ile yazılmış güzel bir Bülent yazısı bulayım senin isminle birleştirip kağıt oyma işlemini bitireyim sonra puzzle’a geçeceğim. Başladığım zaman twett atarım ona göre kaç günde bitirdiğim belli olur :) Ama en zoru da benimkisi (:

1 yorum:

dilekçe işler dedi ki...

ismi lazım değilin çok hoşuna gitti bu postun,haberin olsun, Allah kolaylık versin, bunu bitir bi hele 2000'lik de yolda.