23 Şubat 2014 Pazar

İstiklal Caddesi-1000’lik Puzzle

Aslında bu yazıyı yazarken bir kaç laf dokundurmak lazımdıya hadi iyi yanıma denk geldi takılmayım (:

Bir önceki İstanbul Hatırası yazımda 1000’lik Puzzle hediye gönderildiğini söylemiştim. Aradan 13 gün geçmiş ama bu geçen süre zarfında Puzzle’dan daha önemli bir kağıt oyma çalışmam olduğundan önceliği ona verdim. Bazı günler hiç bakmadım, bazı günler fazla vakit ayıramadım ama tabi bu dediklerime inanmayacaklarını bildiğimden fotoğraflarda da görüldüğü üzere gün ve gün kayıt altında tuttum. Toplamda 9 gün vakit ayırmayla bitirdim. Eğer kağıt oyma işim olmasaydı daha kısa sürede de bitirebilirdim diye düşünüyorum.


Siz demeden ben diyeyim Temmuz’a kadar araya iş almıyorum (: Artık dersler başlıyor, bu dönem sıkı bir ders planı yapıp ders dışında başka şeylere çok vakit ayırmamaya çalışacağım ama artık binlik puzzle beni kesmez, iki binlik filan lazım :p Bakın mektubumda dediğim gibi ben bişi demedim Puzzle ve günler konuştu. Artık hiç yapmamışlardan da birer tane bekleriz. Hatta bununla ilgili planlarım vardı da gene iyi yanıma denk geldiler de vazcaydım (:

Ben bunu yaparken bir hata yaptığımı farkettim. Doğrudan masanın üstünde birleştirmeye başladım ama böyle yapılmaması gerekirmiş. En azından Puzzle ebatlarında iki mukavva kağıdı kestirip birisinin üstünde yapmak lazımki hem başka yere taşınabilir hem de bittiği zaman iki mukavva arasında sıkıştırıp rahat bir şekilde ters-düz yapılabilsin. Daha önce hiç büyük çaplı puzzle’lara el atmamışlara diğer bir tavsiyemde belinize dikkat edin..

Şimdi buna çerçeve yaptırsam mı yaptırmasam mı diye düşüncelerdeyim :)

5 yorum:

dilekçe işler dedi ki...

Seni tebrik ediyorum. Böyle kısa bir zamanda bitirmen hakkaden takdire şayan, Bazı ismi lazım değil kişiler her kadar onu senin yaptığına inanmasada ben inanıyorum. Bence o bir çerçeveyi hakediyor. Bizim puzzle şu an komşuda temizlik işleri olduğundan, 15 gün oldu hala almadım, Allahtan komşuda ses etmedi. Sevgiler

Hâlet-i Ruhiyem dedi ki...

Teşekkürler.. İnandırmak için ne yapmamız lazım gerek acaba :p Haa tamam hatırladım emekli olmak lazım hih

İnadına alacağım bir tane iş yerine göndereceğim de zaten sizler sığmıyor musunuz bu hiç sığmaz :)

dilekçe işler dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
dilekçe işler dedi ki...

bi kere, Ayinesi iştir kişinin lafa bakılmaz, şahsın görülür rütbe-i aklı eserinde imiş :))
(dilekçe işlerin asistanı)

Hâlet-i Ruhiyem dedi ki...

Tamam sustum :))