9 Mayıs 2009 Cumartesi

Çanakkale Gezisi

Bu sene yapılacak olan Çanakkale Gezisi ve Şehitlerini Anma Programı’na son anda gitme kararı verdim ve adımı ekledim :) En büyük eksikliğim cep telefonu haricinde fotoğraf çekebileceğim güzel bir makinamın olmaması :( İlgililere duyurulur ve her türlü bağış/yardım/emanet kabul edilir :a Çekeceğim fotoğrafları cep telefonuylada çekebilirim ama şarj problemi olacak o zaman, o yüzden ayrı bir şey olsa diye düşünüyorum. Olmazsa da iki telefonumuda götürüp sony ericson k750i’de hat takılı olur, zorunlu olmadıkça kullanmam. Nokia 6500s simkartsız kullanılabildiği için fotoğraf çekeceğim zaman çekerim daha sonra kapatırım epeyce idare eder gibi gözüküyor, biterse de k750i ile idare edebildiğim kadar devam ederim. Çok mu duygu sömürüsü yapıp kendimi acındırdım acaba :P

Fazladan bir şey gerekir mi, isterler mi diye düşünürken geçtiğimiz yılların etkinliklerinde;
Not: Geziye katılacak kişilerin yanlarında bulundurması gerekenler ;
Yağmurluk, kalın mont, el feneri, ıslak mendil, telefon şarj aleti ve cep telefonlarını.
şeklinde yazarak gerekenleri belirtmişler. Katılacaklara duyurulur :P  Hava o günlerde inşallah güzel olur. Çünkü gezecek olduğum zamanlar elimde fazla yük olmasını sevmiyorum. Soğuk olursa montuydu şuyuydu buyuydu olacak beni yavaşlatacak:( Bu senenin program ayrıntıları. Eski yıllarda yapılmış ziyaretle ilgili görüntülerden bulabildiklerimse (2004), (2007).

3 yorum:

Elif dedi ki...

Bizde istesek gelebiliyor muyuz? :p

Hâlet-i Ruhiyem dedi ki...

Evet dışardan da gelen oluyor diye duymuştum gerekli ayarlamayı yapınca :a

Elif dedi ki...

Keske tarihi baska zaman olsaydi ...