8 Mayıs 2009 Cuma

Hali Saha Futbol Mac(lar)i

Görüntü0068 Neden mi çoğul ? Çünkü her hafta minimum bir maça çıkıyorum (: En son 2005 de maç yaptığımı hatırlıyorum ?? Geçtiğimiz haftalarda yemekte oynayıp oynamayacağım sorulunca bende eğer alırsanız oynarım dedim ve kadroya girdim :) Gözlük takanların maç oynaması da biraz zor oluyor. Renkli formalar olur onları giyebilmek için bir tarafın gol yemesi gerekli ama onlar giyilmeden kim bizden kim karşı taraftan seçilemiyor :) Geçen hafta uzun aradan sonra ilk defa koşturunca biraz hamlık oluştu tabi. Bu hafta ama diğer haftaya göre daha iyiydi en azından ayağım topun ağırlığına alışmış oldu :)) Önümüzdeki hafta daha iyi olacağına eminim. Seyirci olarak bekleriz efenim. :) Mahkemem sonuçlanmadan biraz top koşturalım..

5 yorum:

Ömür dedi ki...

Goller bekliyoruz senden :) Bu arada ne mahkemesi hayırdır?

Elif dedi ki...

Benim merak ettigim soruyu Omur sormus bile :)

Alalim bakalim cevabi ne mahkemesiydi bu?

Elif dedi ki...

Yoksa Ergenekon'da sen de mi varsin? :p

Hâlet-i Ruhiyem dedi ki...

Karşı takımın galecisi çok süper o yüden dahaca şut çekmiş değilim ama bu haftaki maçta düşünmekteyim :))

Avukatım olmadan konuşmam :P Nakil isteğinde bulunmuştum kurum vermedi. Bende kurumu mahkemeye verdim. Mart'ta açtık davayı, halâ sonuçlanmadı devam ediyor :)

Ömür dedi ki...

Zaten bu mahkemeler bi türlü bitmez. Sürekli erteleme olayları hiç hoşuma gitmiyor. Gerçi benim mahkemem yok ama :D