22 Mayıs 2009 Cuma

Çanakkale Şehitlik Gezisi

Görüntü0125 Burdaki yazımda bahsettiğim gibi Çanakkale Şehitliğine sağ salim gidip geldik çok şükür. Mahkememizde sonuçlandı artık gezi düzenlensede gidemeyiz gibi ama başka alternatifler üretmek lâzım :) Güzeldi ve beğendim ama tek beğenmediğim yönü bir tane rehberin olması ve rehberi bulabilmek için ve takip edebilmek için konvGörüntü0147oyda durulacak yere konvoyun ön sıralarında varmak gerekli yoksa rehber anlatıp geçiyor. Anlatıp geçtikten sonra da sadece gezme ile oranın tadı çıkmıyor olayların yaşandığı yeri görerek dinlemek daha ayrı bir duygu katıyor insana :) Sadece 1 defa dinleyebildim rehberi, ilk durakta arabamız rötar yaprı 1 saat geçikmeli çıktık İstanbul’dan ondan ikinci durakta güzel yakaladık rehberide bulduk dinledik ama diğerlerinde bulamadım :) 20 konvoyluk yaklaşık 1000 kişilik bir guruba tek rehberin yetmeyeceği her haliyle belliydi yani :) Neyse sağlık olsun artık geleGörüntü0148cek kısmetleri değerlendireceğiz.

Gürpınar 80. Yıl Lisesi öğrencilerinin hazırlamış oldukları Oratoryo gösterimi en mükemmel programdı bence, öğrencileri ve öncülük eden Edebiyat hocalarını burdan tebrik ediyorum çok mükemmel bir gösteriydi. Bir kısmından sonrasını videoya aldım inşallah onları ilerleyen bir zamanlarda ekleyeceğim.

Gecenin 2 buçuğunda kalkıp ellerimizde ışıklı maşalelerle 57.Alay Şehitliğine doğru yürümekte ayrı bir duyguydu. Aslında çok yol yürüyecektik ama hava soğuktu ve yağış vardı o yüzden bir yere kadar otobüslerde ondan sonra yürüme indik aşağıya doğru. Otobüsten indiğimizde uykuya daldığımız yer değildi. Buraya nasıl geldik diye düşünürken, bir haberde hava şartlarından dolayı bir yere kadar otobüslerin getirdiği yazıyordu :) Yani işte böyle fotoğraf ve videoları inşallah başka zamana eklerim..

1 yorum:

Unknown dedi ki...

bende bu gezideydim gürpınar öğrencilerinin gösterileri gerçekten çok güzeldi yaptıkları gösterinin videosunu arıyorum ama bulamıyorum. siz var veya bulursanız bana ulaştırırsanız çok sevinirim. tolga6645@hotmail.com