13 Mayıs 2009 Çarşamba

Garip Usta

Görüntü0021 Genellikle yaz aylarında ablamların izne gittikleri süre zarfında sabahları en uğrak yerim Garip Usta Pastaneleri olur(Çünkü en yakın yer olarak burası var:). Onun haricinde de eğer sabah kahvaltı yapamadan evden çıkmışsam arada sırada uğrayabiliyorum. Poğaça(puaça değil poğaça:) ya da patatesli börek alırım ama patatesli böreklerinin içinde patates haricinde biber gibi bir şey koyuyorlar. O yüznden tadı bana pek hoş gelmediğinden böreklerini pek fazla tercih etmiyorum. Patatesli börek dediysem içinde ya sadece patates olacak ya da aşırıya kaçmamak kaydıyla çökelekte olursa tam benlik :) Annemin böyle patatesli çökelekli ‘lemis’lerinin üzerine başka bir şey tanımam. :) Bizim lemis diye tabir ettiğimiz yiyecek şehre inince ve bazı yörelerde börek adını alıyor :) Komşu Fırın’ımız olmasa da Garip Usta’mız var bizimde işte :P

1 yorum:

Elif dedi ki...

Temem hadi al Komsu Firin senin olsun (:

Cunku ben baska Firinlar seviyorum :)