25 Mayıs 2009 Pazartesi

Finaller

lost-prisonbreak-heroes-terminator Finaller derken üniversitedeki Final Sınavları anlaşılmasın :) Çalışmadığımdan finallere girmeyi düşünmüyorum. Yandaki resimden de anlaşılacağı üzere izlediğim bazı dizilerin Finallerinden bahsediyorum. Bazılarının sezon finalleri verildi, bazılarınınsa gerçek finalleri verilerek diziye son verildi.

Eksiksiz izlediğim dizi Lost’tu. Onun çok şükür sezon finali verildi. Harikulâde bir dizi ve bu dizinin üstüne dizi tanımadığımı söyleyebilirim. Kurtlar Vadisi ile karşılaştırılacak olsa, Lost hayatıma daha sonra girmesine rağmen Lost’u tercih ederdim. Anlatmayla bitecek birşey değil Lost. O kadar ince ayrıntılar var ki hepsini yakalayabildiğim söylenemez. Böyle yorumlarda filan rastlayıp farkedebildiğim çok şey oluyor. Hele ki olaylar ve kişiler arasındaki bağlantıyı o kadar mükemmel kuruyorlar ki hayran kalıyorum. İlk başlarda TNT’de Türkçe dublajdan takip ederdim. Bir ara izleyemediğim hafta olunca internetten bularak izledim. İnternetten izleyince diğer bölümlerde mevcut olduğundan bir sonraki bölümde ne olduğunu merak ediyorsun hemen onada göz atıyorsun. Bir nefeste diğer bölümleri de bitiriyor insan :) 2010 Şubat, Mart ayları gibi 6. sezonu başlayacak ve yeni sezonla ilgili en küçük bir haberi bile merakla bekliyorum. Bu konuda nessinema adresini takip ediyorum ve kendilerine hizmetlerinden dolayı teşekkür ediyorum.

Diğerler dizilerden Heroes da sezon finalini vererek tatile girdi ama ne zaman başlayacak o konuda bir bilgim yok. Heroes’un tatile girmesine sevindim. Çünkü bu diziler arasında Lost’tan sonra senaryo olarak en beğendiğim Heroes. Terminator final bölümünü vererek diziyi bitireli epeyce oldu. Açıkçası çok tuhaf bir finaldi ve bir şey anladığım söylenemez. Herhalde aniden bitirme kararı aldılar da öyle oldu. Prison Break’ın da sonu biraz tuhafıma gitti. Michael olaylar bittiğinde yaşıyordu, hatta ameliyat olmuştu hastalığı çoktan gitmişti ama ne oldu da öldü anlamadım yani. Bir bilen varsa anlatsa da benimde merakım gitse :)

Diğer dizilerim şimdilik devam ediyor. Aslında izlenecek çok şey var diye düşünüyorum ama hepsini izleyecek kadar da vaktim yok ki :) Onların hepsini izleyecek olursam ders çalışamam bir, kota aşımı olup yağlı bir fatura öderiz ki en büyük sorunda bu olur bu da iki :) Yazı başında kullanılan çalışma bana ait :)

Hiç yorum yok: