18 Mayıs 2009 Pazartesi

Baktı Salak

baktisalak One numara bir t-shirt :) Üzerinde anlamını bilmediğimiz birçok t-shirt çeşidine nazaran bunda Türkçe kelimeler kullanmışlar ‘Baktı Salak’. Yani ne diyeyim yazanı üstüme alınmadım ama baktım işte :) Bakmakla kalmadım görüldüğü üzere fotoğrafını bile çektim. :) Fotoğraf biraz kalitesiz gibi ama elimde olmayan sebeplerden dolayı böyle oldu. Bir kucağımda çocuk uyuyor bir elimlede diğer çocuğa sahip oluyordum eee onlara nazaran biraz yavaş yürüyünce mesafe açıldıkça açıldı. Şu soldaki çocuk önümüze gelmeseydi daha yakından yakalayacaktık ama malesef olmadı. Bende fazla diretmeyince pek kaliteli bir kare çıkmadı işte:)

3 yorum:

Elif dedi ki...

Iste coluk cocuk sahibi olmak zor is :P

Hâlet-i Ruhiyem dedi ki...

O zaman sen uslu çocuk ol :P

Elif dedi ki...

BEn usluyum ki naberrrr :p