27 Ocak 2013 Pazar

Çekiliş Başvurusu-Sibel'in Hobi Dünyası'nda

Dilekçe İşler’in katılmış olduğu bazı çekiliş duyurularına arada göz atardım. Geçtiğimiz haftalarda Sibel’in Hobi Dünyası’nın düzenlediği çekilişe katıldığını gördüm. Beğenince bir yorum yaptım. Dilekçe İşler blog sahibininde benim yorumuma cevap yazdığını söylemişti. Dilekçe İşlere çıkmadı bana çıkacak mı bakalım düşüncesi ile başvurumu yapayım dedim, bu akşam bende başvurumu yaptım. Keşke harf sayısı biraz daha fazla olsaydı.. :)
Katılım şartlarına ulaşmak için Sibel’in Hobi Dünyası Kişiye Özel Çekilişim Varrrr...

Bu arada katıldığım ilk etkinlik.. Ardı arkası kesilmezse şaşmam.. :P (:

2 yorum:

Sibelin Hobi Dünyası ... dedi ki...

:D Çok sevimlisiniz :D Hadi size bol şans... Hiç belli olmaz hayat her zaman sürprizlerle doludur. Umarım şansınız hep açık olur..

Sevgiler...

dilekçe işler dedi ki...

Çekilişin hayırlı ve uğurlu olsun, Çekilişler bende hastalık halini aldı, her defasında bu son bir daha katılmayacağım diyorum, gene dayanamayıp kendimi çekilişin içinde buluyorum.