15 Ocak 2013 Salı

Harcamalarım

Faturalar başlıklı yazımda 5 dk içinde ödemiş olduğum fatura miktarından azcık bahsetmiştim. Mutluluk Oyununun bahsetmiş olduğu Alma Hastalığı yazısındaki alma isteği özellikle teknoloji ürünlerinde bende de olduğundan harcadığım paraların hesabını yapmak için nereye ne para harcadıysam not ettim.
15 Aralık 2012-14 Ocak 2013 tarihleri arasında harcadığım para miktarlarını topladığımda 511,56 TL yaptı. Buna üzülsem mi sevinsem mi karar veremedim. Kendimi kısmış olmama rağmen bu kadar fazla para çıkması beni şaşırttı. Birde kendimi kısmadan harcama yapmış olsaydım, maaşımdan arta kalan olacak mıydı merak etmeye başladım. Acaba gereksiz birşeyler mi aldım diye neyi ne için ödediğimi düşündüğümde gereksiz bir harcamamda gözükmüyor. 79,98 ödeyerek iki kazak, Edirne’ye gidip gelmek için 27x2 bilet  almıştım. Bunlar gereksiz desem çokta gereksiz görmüyorum. Edirne’ye gitmeme rağmen oradaysa neredeyse hiç harcama yapmadım.
Kendime Not: Nerede yanlış yapıyorum..Düşünceli gülümseme

Hiç yorum yok: