12 Ocak 2013 Cumartesi

Sinema/Film Arşivim!

Görüntü0526Sinema/Film arşimivimi CD/DVD ve Bilgisayarda kayıtlı olanlar olmak üzere iki guruba ayırabiliriz. Bunlar dışında bir zamanlar 1 poşet daha vardı ama onlar sobada yandı herhalde :) (Tabi biraz da Gümüşhane’de olanlar var ama onlar burada olmadığından çok bahsetmek doğru olmaz.)  Şimdi bunların listesini yaparken izlemiş olduğum ama içlerinde kendisini göremediğim filmlerim olduğunu farkettim. Onlar ya geri gelmedi ya başka kıyıda köşede duruyordur ya da yeğenler karıştırırken onlar da mefta oldu :) Bir evim olduğu zaman bazı eşyalar için ayrı bir köşe oluşturmayı planlıyorum.. Sol tarafta CD/DVD olarak gözüken foroğraf içerisinde tam 73 tane film var. Sağ tarafta bilgisayar dosyası olarak gözüken resimde ise 113 tane film var(Bunlar içerisinde aynıları var ama çok az olduğundan kayda değer olarak görmüyorum). CD/DVD olanların hepsini izledim ama bilgisayardakilerin çok az bir kısmını izle(ye)memişimdir.
İçlerinde gereksiz olanlar da yok değil. İsmi, afiş görüntüleri ve konusu sanki güzel gibiymiş gösteriyor ama izledikten sonra vakit kaybı olduğunu anlıyorsun ve ödediğim paraya acıdım. Hatta bazen CD/DVD bakarkan başkaları o filmleri almak istediğinde acaba boşuna almayın diyerek yorum yapsam mı yapmasam mı diye ikilemde kalıyorum. Ama ne derler ne demezler diye sessiz kalıyorum.
Aslında içlerinde güzel olan epeyce sinema var ama filmin sonunda beni en çok şaşırtan Leonardo DICAPRIO’nun başrollerinde oynadığı BAŞLANGIÇ (INCEPTION) oldu diyebilirim.
Bu kadar filmi görüp beni tanımayan belki beni belki sinema kolik zannedebilir ama ben hayatımda hiç sinemaya gitmedim. :) Hatta dün serviste konusu geçti. Kimyager olan bir hocamız “Sana ödev hafta sonu Cem YILMAZ’ın filmine git. Bize anlatırsın.” dedi ama yine gitmedim. (: Hayırlısı bakalım.. Yazdan beride CD/DVD almakta kendimi durdurmaya çalışmasam bu arşiv daha da çoğalırdı. Mutluluk Oyunu’nun dediği gibi bir nevi Alma Hastalığı..

3 yorum:

dilekçe işler dedi ki...

Benim de uzunca bir zamandır kafamda planladığım CD/DVD izleme etkinliği var. En kısa zamanda yerine getirmeyi düşünüyorum. En azından ayda bir kere hafta sonları çoluk çocuk, eş dost evde film izlemek. Film konusunda sıkıştığım zaman nereye başvurmam gerektiğini artık biliyorum. Şimdiden bu konuda bana yardımcı olacağını düşündüğümden teşekkür ederim.

böcük dedi ki...

En azından iyi bir şeylere yatırım yapılıyor. Bu pek hastalık sayılmaz. Hobi veya koleksiyon diyebiliriz buna.

Hâlet-i Ruhiyem dedi ki...

dilekçe işler arşiv listesini excele dökeyim paylaşacağım. O zaman içinden istediğinizi seçersiniz.

böcük gelde bunu ablama söyle :)