11 Nisan 2009 Cumartesi

Akmerkez – İstinyePark

DSC01948 DSC01950 Akmerkez ve İstinyePark Alış veriş merkezleri. Akmerkez’in adını zannedersem duymayan yoktur. En meşhur alış veriş merkezlerinden birisi ama ben çok gezmediğimden midir yoksa genelde toplumun üst tabakası diye nitelendirilen kısma hitap ettiğinden midir nedir bilmiyorum ama benim pek ilgilimi çekmedi.

DSC01949Bunda çok fazla gezmememin etkisininde olduğunuda düşünüyorum. Şuda bir gerçek ki içeri girme girdim ama çıkmak için yolumu bulmakta zorlandım. Fotoğraftan bakınca basit gibi gözükse de bir iki kat değiştirerek sağa sola doğru tur atmaya başladığınızda çıkışın hangi katta, ne tarafta olduğunu kestirmekte yanlış yola sapabilirsiniz.:) İstinye Park, burayı diğer yerlerden ayıran özellik bence içinde birde Pazarının bulunması. Normal bildiğimiz alış-veriş pazarı. Cerrahpaşa’da Cuma günü olan, Kadıköy’de Çamlıca’da Salı günü olan, Ümraniye’de Cumartesi günü olan, başka bir yerde Pazartesi günü :) olan normal bildiğimiz halk pazarına benzer bir İstinye Pazarı var içinde:) Küçük olduğundan mıdır yoksa çok müşterisi olduğundan mıdır bilmiyorum ama ben gezdiğim zaman çok kalabalıktı, önündeki kişi ilerleyecek ki ancak sende ilerleyebilesin. Ama şuda varki acayip bir kokusu vardı :) Nasıl gideceğiniz konusunda bilgilendirme yapmasam daha iyi olur yoksa kaybolursunuz :P Akmerkez için Mecidiyeköy, Şişli civarıdan geçip Etiler’e doğru giden otobüsler aracılığı ile gidebilirsiniz hatırladığım kadarıyla :) İstinye Park için ise Mecidiyeköy ya da Şişli’den Metro’ya binin 4.Levent’te inip yukarı çıkınca hemen otobüs durağının oraya çıkmış olacaksınız, ordaki büfeciye ya da geçen otobüslere İstinye Park’tan geçip geçmediklerini sorduğunuzda öğrenebilirsiniz. Ben büfeye İstinye Park’tan hangi otobüsler geçer diye sormuştum sağolsun yardımcı olmuştu. Hatırladığım kadarıyla iç taraftaki durakta duranlar geçiyordu. Metro’dan inip yukarı çıkınca yanlış taraftaki durağa çıkmazsınız umarım İTÜ tarafını arkanıza alacaksınız:) Sanki kaç kişi benim tarafimle gidecekte böyle anlattım biraz uzun ve sıkıcı yazı oldu sanırım bu seferki:) Buralara kadar gitme sebebimse izlemem gereken bir filmi aradığım içindi :) Ama bulamadım bende mecbur olarak korsanını sipariş vermiştim :)

4 yorum:

böcük dedi ki...

Akmerkez ve İstinye Park tikileri bolca bünyesinde barındıran yerler. Ben oralara gidince Nişantaşında olduğu gibi kendimi oraya ait hissetmiyorum :) Birde labirent gibi yerler on kere gitsen kaybolursun yine oralarda :p

Kaç kişi benim tarifimle gidecek dememek lazım. Ben hala bilmediğim yerlere biloglardan ekşiden bulduğum yol tarifleri ile gidiyorum :) Ve eğer doğru yol tarifi verilmişse verene dua ediyorum :p

Elif dedi ki...

Akmerkez'e gitmedim merakta etmiyorum. Ama IstinyePark'a gittim. Benim gittigimde gayet rahat bi havasi vardi, sevmistim rahatligindan dolayi.

IstinyePark'a Levent'ten minibuslerde gidiyor. Ozellikle gidilecek yer kisminda ismi geciyor. Soylemek istedim :)

Imm hangi filmleri ariyordun? Sormadan duramadim.

Hâlet-i Ruhiyem dedi ki...

City of Angels(Melekler Şehri) filmi. Meg Ryan ve Nicholas Cage vardı başrollerinde. Lâzım mı göndereyim :P

böcük, kaybolma olayı mimarisinden kaynaklanıyor olabilir ?? Yol tariflerine devam :P

Elif dedi ki...

Bu sene film izleme senem. Ondan firsat buldukca film izliyorum. 2009 basindan beri 40 film izledim gibi birsey. Pc de bir suru var alt yazisini bulmada tembellik yaptigim icin oylece duruyorlar. Yoksa coktan izlerdim onlarida. :)

Film izlemek guzeldir. Devam.... :)