12 Nisan 2009 Pazar

Barışa Yolculuk

DSC02871

Barışa Yolculuk - Çocuk Tiyatrosu

Yazan Ve Yöneten: Erkan Çelikol

Mutluluk ülkesinde insanlar sevgiyle yaşarken, bir başka ülkenin mutsuz kralı buradaki güzel yaşamı kıskanır ve bu ülkeye savaş açar. Bu savaşı durdurmak için de gelen ülke yetkililerine bir takıp şartlar öne sürür. Mutluluk ülkesinin ise bu şartları yerine getirmesi imkansızdır. Barış,ülkesindeki savaşı durdurmak için tehlikeli ve zorlu bir yolculuğa çıkar....

Gittiğimiz ilk tiyatroydu. Bu yüzden sadece bitim kısmını videoya almıştım ama bundan sonraki gittiğimiz tiyatrolarda genelde tiyatrolardan kesitleri kayda aldım. Hayatımda hiç sinemaya gitmedim ama tiyatro mu daha güzeldir, sinema mı diye sorulsa tiyatro derdim zannedersem. Çok eğlenceli bir şey, onlar oynarken bende oynasaydım diyorum içimden açıkçası :) Birde çocuk olmayıp çocuk tiyatrosuna gidince daha da bir eğlenceli oluyor. Tiyatro oynarken çocuklar ordan bir laf atıyorki cuk diye yerine oturan cinsten, onlarla daha da bir eğlenceli oluyor. Şiddete karşıyız ama gitmeyenlere şiddetle tavsiye ederim. :) Ben bu tiyatro oyununun adını nedense Barışın Serüveni diye hatırlıyordum :) Bunlarda tiyatrodan bazı kareler.(Bu fotoğraflardaki beyaz giysili abla bana televizyondan tanıdık geliyor ama kim olduğunuda çıkartamadım tam :)

Hiç yorum yok: