9 Nisan 2009 Perşembe

Buzluk - Optimum

DSC02948

İstanbul Optimum Outlet ve Eğlence Merkezinde bulunan Buzluk(Buz Pateni Pisti) Tabi içimizde burada Buz pateni yapmış olanlarda var :) Eminimki eğlencelidir ama ben bundan nasibimi alabilmiş değilim henüz. Yapacaklarım listesinde beklemede dursun bakalım.

Çok fazla rağmet gördüğü belli ama beğenmediğim bir özelliği var. Onuda izlenimlerime dayanarak söylüyorum; tanıtım için bir broşürleri vardı orda birebir profösyonel eğitim diye açıklıyorlar kendilerini ama yukardan biraz izlediğinde hiçde broşürlerindeki gibi olmadığına kanaat getirdim. Böyle izlerken arada düşüp kalkanların olmasıda eğlenceli :) (Tabi bir yerlerine hasar vermedikleri sürece!) Gitmek isteyen olursa Kadıköy’den kalkan birçok otobüs ve minübüs ordan geçiyor, Yeni Sahra’dan geçer mi diye sormanız yeterli. Taksim’den kalkan 129T Taksim-Kozyatağı ve Boğaz Köprüsünden geçen Bostancı otobüslerini kullanarak Yeni Sahrada indiğiniz taktirde rahatlıkla ulaşabilirsiniz. :) Üsküdar'dan ise deniz feneri tarafında duran minübüsler o taraftan geçiyor, sormanız yeterlidir..Bir iki tane daha fotoğraf ekleyerek yazıya burada son veriyorum.

DSC02917 DSC02950  DSC02946 DSC02951

8 yorum:

Elif dedi ki...

Aaa buralara geliyor bak Optimum da Zehosla benim mekandir :p Ahh ahh ne vakitler gecirdik orada :)

Bir de Bostacı degil Bostancıı :) Kamuoyunu yanlis bilgilendirmeyelim diye sey ettim :p

Hâlet-i Ruhiyem dedi ki...

Allah Allah yaa nereden sizin mekânınız oluyormuş :p Halka açık alan senin yakada diye hemen sahiplenmeyin :p
Bostancı diye yazdıydım ama n harfine tam basamadık demek ki çıkmamış düzelttim. Uyarı için teşekkürler:)

YaKaMoZ dedi ki...

-3. kata ındınmı orayı gormedenn olmaz:P

YaKaMoZ dedi ki...

bu arada egıtımı ısteyeenlere verılıo sanırım yoksa her bınen profesyonel dıye bısıy olamaz zaten :D 5 ytl bıde bunu sölemek ııstedım :P

Hâlet-i Ruhiyem dedi ki...

Yok o kadar aşağılara inmedim:) Daa doğrusu aşağılara hiç inmedim, girdim bakacağım yerlere baktım çıktım. Gittiğim saatlerde hava kararmıştı, her tarafını gezersem vakit daha geç olacaktı ve akşam dışarı çıkmam yasak:))

Fiyat bilgilendirmesi ve tecrübe paylaşımı içinde teşekkür etmesek ayıp olur şimdi :P

Hâlet-i Ruhiyem dedi ki...

Biraz düşündüm de -3'te ne var :a Acaba Komşu Fırını mı diyorsun ??

Elif dedi ki...

Yok Komsu Firin degil.

Hep ust kisimlari gezebilmistik oraya bir turlu firsat olmamisti. Sirf -3 takintisi yuzunden oraya gittik :)

Simdi Optimumda favorimiz -3. kat...

Hâlet-i Ruhiyem dedi ki...

Yaa sizin bu -3.kat, sakın +3.kat olmasın :))