10 Nisan 2009 Cuma

Akvaryum

DSC02850

Evet yeni gezeceğimiz yer AKVARYUM. İlk gelişimdi ve devamıda gelecekti düşüncesi ile gezmemiştim. Nede olsa neredeyse her hafta sonu çalışmak için oraya gelecektim. O anlık sadece dışarıda fotoğrafladım.

DSC02858

 

 

 

Sabah geldiğim vakitlerde mağaza açık olmuyordu bende keşif için çevrede tur atardım. Az çok bilirdimde hangi yol nereye bağlanıyor biraz daha iyi kavradığımı söyleyebilirim :) (Turistik gezilerde rehberlik yapılır :P) Bir park ve gördüğünüz stadyumun arasına bir inşaat yapılıyordu parktan karelemek istedim. Ne yapılıyor bilmiyorum ama benim tahminim kapalı otopark gibi ??

DSC02941DSC02940DSC02939 

Daha sonra gezmek için vaktim olacak demiştimya işte o anlardan birisi. Zaten başka da olmamıştı. :) Dışarısı soğuk olunca dışarıda beklemek yerine sıcak yerde beklemek için en ideal yerler alış-veriş merkezleridir :) Erken olduğundan mı yoksa her zamanki hali mi bilmiyorum ama pek kalabalık değildi, sakindi. :) Aslında işimede yaradı, bir tur atıp tekrar aşağıya indikten sonra o çam ağacının dibinde oturdum beklerken elimdeki kitabımı bitirmiş oldum bu sayede. Tam emin olmamakla beraber zannedersem o sıralar Halide ALPTEKİN’in Sarıkamış Kar Bozgunu kitabını okuyordum.

3 yorum:

Elif dedi ki...

Burasi nerede? Ben gitmemisim bak olacak sey degil :)

Hâlet-i Ruhiyem dedi ki...

Allah Allah, adınıda mı duymadın? Bak buna bende şaşırdım :) Burası Bayrampaşa'da :) Yolun birgün düşer o zaman gidersin merak etme :a

Elif dedi ki...

Hmm tamam ilk firsatta orayi kesfetmeye gidecegim. Oralari az bucuk cozdum gibi zaten. Olmadi sora sora bulurum ben. :)