13 Nisan 2009 Pazartesi

Üniversite Hayatı

DSC02811

Üniversite Hayatı çok farklı bir hayat. Liseden mezun olan birisi lise hayatını özler, üniversiteden mezun olunca da üniversite hayatını özler. Üniversite hayatının gerçek yaşama adım atma aşaması olduğunu düşündüğümden insana kazandırdığı şeylerin daha fazla olduğu düşüncesindeyim. Konunun diğer yüzüne gelecek olursak, o kadar ünivesite dolaştım bana bir getirisi mi oldu? Şimdilik hayır! Bir arkadaşım dahi yok yani o biçim :P Ama yeni gençlikte çok meraklı gibi gözüküyor, ön sıraları kapmak için saatler öncesinden gelip sıraya eşyalarını koyuyorlar, bizde ders saatine yakın gelirsek kalırız en arka sıralara :) Sınıflar AMFİ şeklinde olmadığından arkadan görmesi bir dert, hocanın ne dediğini anlaması başka bir dert! Hele birde bu İngilizce dersi ise anlamadığın şeyi anlaması ne mümkün :) Gittiğim zamanlar mümkün olduğunca not almış dersleri dinlemiştim. Masanın üstünde de 4 yıldır not tuttuğum ajanda :) Artı içinde belli bir zamanın günlüğünüde barındırıyor:) Lisede Edebiyat dersinde yazdığım ilk günlüğü hatırlarımda; ‘..sınıfa kitaplarımı bıraktım, sınıf defterini almaya gitim, giderken .. sınıf defterini getiriyordu ondan aldım, yoklama fişinin olmadığını farkettim, gittim müdür yardımcısından yoklama fişi aldım, geldim yoklamayı aldım, sınıfı susturdum, şu derse girdik, şunu yaptık, şu oldu, tenefüse çıktık, ondan sonra zil çaldı içeri girdik..’  falan filan, böyle bir günlük mü olur yaa:) Tabi o günle bugün arasında çok bir gelişme var. Birbiriyle kıyaslayacak olsak, kıyaslanmaz bile :) Buraya nasıl mı gideceksiniz; ÖSYM’den rezervasyon yaptırmanız gerekli :)

Hiç yorum yok: