6 Nisan 2009 Pazartesi

Senai Demirci - Esma Günlüğü

Görüntü000

Senai Demirci hocamızın Ümraniye Kültür Merkezinde Her Ayın İlk Perşembe Akşamı vermiş olduğu Esma Günlüğü sohbetlerinden bir kesit. İsrail’in Filistin’deki masum insanları katliamı, o sıralar çıkma aşamasında olan Söz Yangını kitabı, Hac görevinden döndükten sonraki ordaki anılarından ve çekmiş olduğu fotoğraflardan oluşan güzel bir sohbetti. Gitme imkanı olanlara tavsiye ederim :) Geçtiğimiz ay taşındığımız için gidemedik, bu ay etkinlikler takvimine baktığımda Esma Günlüğü sohbeti gözükmüyordu o yüzden gitmedim ama meğersem varmış biz kaçırdık :( Ne yapalım sağlık olsun bir sonraki sefere inşallah :) Yaklaşık 1 saat 30 dk’lık kısmını kayda aldığım sohbetini izleyip dinlemek isteyenler yukarıdaki videodan izleyebilirler. Görüntü kalitesi pek kaliteli sayılmaz ama ses gayet net çıkıyor ve anlaşılıyor umarım beğenilir ve faydalanılır. Birde esmalarla ilgili sohbetleri varki onlar daha can alıcıydı diye düşünüyorum. Sonraki günlerde inşallah onlarıda ekleyeceğim. Ders çıkarmak dileğiyle.

3 yorum:

Elif dedi ki...

Valla kendimi kiniyorum bu konuda ! Kac kere gelmesine ragmen ben hala gidemedim! Birsey sormak istiyorum; kac saat suruyor?

Hâlet-i Ruhiyem dedi ki...

Normalde Ümraniyede programı yaklaşık 2 küsür saat sürüyor. akşam 7 de başlıyor ama biraz geçikme olabiliyor, genelde 9 buçuk gibi de bitiyor.

Pendik Üsküdar ve Ümraniye belediyeleri genellikle bu programları düzenliyormuş taa Fatih'ten sohbetlerine katılmak için gelen bir kişi varmış sürekli :) Bu yüzden diğer belediyelere gönderme yapmıştı:)

Elif dedi ki...

Hmm iyi Kurtlar Vadisine yetisebilirim :p