21 Şubat 2015 Cumartesi

Denklik Belgesi İptali

Yükseköğretim Kurulu Başkanlığı (YÖK) 20.02.2015 tarihli Resmi Gazetede Makine Mühendisliği alanında bir kişiye vermiş olduğu Lisans Diploma Denklik Belgesinin iptal edildiğini ilanen duyurmuştur. Daha önce bir çok kez böyle iptal kararlarına rastlamıştım. Önce verip aradan zaman geçtikten sonra neden iptal edilmesine karar veriyorlar merakta etmiyor değilim açıkçası. 

Duyurunun yayımlandığı Resmi Gazete sayfasına ulaşmak için aşağıdaki linki ziyaret edebilirsiniz.

c - Çeşitli İlânlar

Yüksek Öğretim Kurulu Başkanlığından:
Yükseköğretim Yürütme Kurulunun 14.01.2015 tarihli toplantısında, Bursa ili nüfusuna kayıtlı 10.03.1986 doğumlu Mehmet oğlu Bahattin Yıldız’ın Almanya’daki “Fachhochschule Düsseldorf”dan aldığı diploması ile ilgili olarak Yükseköğretim Yürütme Kurulunun 16.04.2014 tarihli kararına istinaden düzenlenen 091565 seri numaralı “Makine Mühendisliği” alanındaki “Lisans Diploma Denklik Belgesi” nin iptal edilmesine karar verilmiş olup, söz konusu kararın adı geçene ve ilgili olabilecek kurum ve kuruluşlara duyurulmasıyla ilgili işlemler başlatılmıştır.
İlanen duyurulur.
1408/1-1


Hiç yorum yok: