16 Şubat 2015 Pazartesi

İzmir Üniv. Ön Lisans ve Lisans Yönetmeliği Değişikliği

16.02.2015 tarihli Resmî Gazetede İzmir Üniversitesi Ön Lisans ve Lisans Eğitim ve Öğretim Sınav Yönetmeliğinde değişiklik yoluna gidilmiştir. Bu değişiklikle üniversite, ortalamaya katılmayan GG ve KK notlarının İngilizce Öğretmenliği hariç diğer tüm bölüm ve programlardaki YÖK'ün alınması zorunlu tuttuğu Atatürk İlkeleri ve İnkılap Tarihi ve Türk Dili dersleri için kullanılacağını belirtmişlerdir. Açıkçası bu değişiklik öğrencinin lehinedir aleyhinedir demek çokta mümkün gözükmüyor gibi.


Yönetmelik değişikliğinin yapıldığı Resmî Gazete sayfasına ulaşmak için:

Bu doküman http://halet-iruhiyem.blogspot.com adresi tarafından değişiklikleri yorumlamak için hazırlanmıştır. Üniversitenin kendisiyle hiçbir bağlantısı bulunmamaktadır.

İZMİR ÜNİVERSİTESİ ÖN LİSANS VE LİSANS EĞİTİM-ÖĞRETİM VE SINAV YÖNETMELİĞİNDE DEĞİŞİKLİK YAPILMASINA DAİR YÖNETMELİK
ESKİ HALİ
YENİ HALİ
Değerlendirme ve notlar
MADDE 25
(6) Ortalamaya katılmayan notlar aşağıdaki gibidir:

b) GG ve KK notu: Kredisiz derslerde başarılı öğrenciye GG notu, başarısız öğrenciye KK notu verilir.
MADDE 1 – 10/9/2013 tarihli ve 28761 sayılı Resmî Gazete’de yayımlanan İzmir Üniversitesi Ön Lisans ve Lisans Eğitim-Öğretim ve Sınav Yönetmeliğinin 25 inci maddesinin altıncı fıkrasının (b) bendi aşağıdaki şekilde değiştirilmiştir.
“b) GG ve KK notu: Üniversitemizde İngilizce Öğretmenliği Bölümü hariç diğer tüm bölüm ve programlarda Yükseköğretim Kurulu tarafından alınması zorunlu tutulan Atatürk İlkeleri ve İnkılap Tarihi ile Türk Dili derslerinden başarılı öğrenciye GG notu, başarısız öğrenciye KK notu verilir.

MADDE 2 – Bu Yönetmelik yayımı tarihinde yürürlüğe girer.

MADDE 3 – Bu Yönetmelik hükümlerini İzmir Üniversitesi Rektörü yürütür.


Hiç yorum yok: