13 Şubat 2015 Cuma

Fala İnanma Falsız Kalma V.2

Duydum ki bizim kahveci burada bahsettiğim fincanlarımla ilgili salladıklarını soruyormuş çıktı mı diye. Ona söyleyin bakim sence çıkmışa benziyor mu diye soruyor. O ilerdeki ışığın peşinden gidiyoruz ama yetişecez mi bilemiyorum artık. Bak bakalım bu defa ne diyor. 
Başlığa bakmayın benimde bizimkilerinde falla filan alakası yok. Gırgır şamata işte. Ne şekil çıkmış onu merak ettiğimden ters kapatıyom :)
Buraya geldim geleli içtiğim tek kahve ama 1220 nolu odamızın (hakkını verelim diğerlerininde) yaptığının yanından dahi geçemez. Çaklıt filan da yoktu ayrıca. Düşünün yani.
Çok dedim ben bizimkilerin yaptıkları haricinde içmem filan ama sonra dedim ki: "Bizimkiler şimdi bişi kabul etmediğimi duysa beni afaroz ederler, en iyisi mi sen bir tane iç, gelmiyom deme." O yüzden içtim yoksa ben öyle herkesin yaptığı kahveyi içer miyim, bana içirebilirler mi, ne mümkün!
Hele filtre kahve mi? Buralarda ne olduğunu bilen dahi yok (: Gerisini düşün işte...

2 yorum:

dilekçe işler dedi ki...

Bir fincan kahvenin 40 yıl hatırı olurmuş derler, kim demişse artık bilmiyorum, sen kim ikram ederse geri çevirme, iç derim. Bu arada 1220 nolu oda ne anlarmış kahveden. Kahvenin hası,harbi kuru kahveci mehmet efendi menşeyli olup, 1218 nolu odada pişer.

Hâlet-i Ruhiyem dedi ki...

Tabi tabi 40 yıl hatırı vardır. Konu etiketinde zaten bu var ama etiketleri şimdilik göstermiyorum :)
Tamam içeriz içerizde ben niye 1218 nolu odaya gelince hiç kahve göremedim bitki çayı buluyordum her zaman.
Nuri bey odayı değiştirdi dimi :) Gelince bakacağız artık..