9 Mart 2015 Pazartesi

Özyeğin Üniv.Sivil Havacılık YO. Pilot Eğitimi Lisans Programı Yönetmelik Değişikliği Karşılaştırması

Özyeğin Üniversitesi Sivil Havacılık Yüksekokulu Pilot Eğitimi lisans programı yönetmeliğinin bazı maddelerinde 09.03.2015 tarihli Resmi Gazetede yayımlanan yönetmelikle değişiklikler yapılmıştır.

––  Özyeğin Üniversitesi Sivil Havacılık Yüksekokulu Pilot Eğitimi Lisans Programı Eğitim-Öğretim ve Sınav Yönetmeliğinde Değişiklik Yapılmasına Dair Yönetmelik

ÖZYEĞİN ÜNİVERSİTESİ SİVİL HAVACILIK YÜKSEKOKULU PİLOT EĞİTİMİ LİSANS PROGRAMI EĞİTİM-ÖĞRETİM VE SINAV YÖNETMELİĞİNDE DEĞİŞİKLİK YAPILMASINA DAİR YÖNETMELİK
ESKİ
YENİ
Teorik eğitimler
MADDE 9  



(3) PPL uçuş eğitimine başlamak için PPL teorik derslerini başarmış olmak gerekir.
(8) ATPL uygulamalı uçuş derslerine başlayabilmek için tüm ATPL teorik derslerini başarmış olmak gerekir.
MADDE 1 – 17/6/2013 tarihli ve 28680 sayılı Resmî Gazete’de yayımlanan Özyeğin Üniversitesi Sivil Havacılık Yüksekokulu Pilot Eğitimi Lisans Programı Eğitim-Öğretim ve Sınav Yönetmeliğinin 9 uncu maddesinin üçüncü fıkrası aşağıdaki şekilde değiştirilmiş ve sekizinci fıkrası yürürlükten kaldırılmıştır.
“(3) PPL sahibi olabilmek için SHGM tarafından yapılan PPL teorik bilgi sınavını ve kontrol uçuşunu başarmış olmak gerekir.”

MADDE 2 – Bu Yönetmelik yayımı tarihinde yürürlüğe girer.
MADDE 3 – Bu Yönetmelik hükümlerini Özyeğin Üniversitesi Rektörü yürütür.

Hiç yorum yok: