8 Mart 2015 Pazar

Selçuk Üniv. Veteriner Fak. Yönetmelik Değişikliği Karşılaştırması

08.03.2015 tarihli Resmi Gazetede yayımlanan yönetmelikle Selçuk Üniversitesi Veteriner Fakültesi yönetmeliklerinde değişiklik yoluna gitmiş ve ders alma koşulları maddesindeki bir fıkraya bir kaç cümle eklemişler. Ekledikleri cümle ile öğrencinin almış olduğu derslerin dönem sayısını mı yoksa derslerin bulunduğu dönemi mi kastetmiş durumdalar çok anlayabilmiş değilim ama bu değişikliği biraz sıkıntılı buldum.



––   Selçuk Üniversitesi Veteriner Fakültesi Eğitim-Öğretim ve Sınav Yönetmeliğinde Değişiklik Yapılmasına Dair Yönetmelik

SELÇUK ÜNİVERSİTESİ VETERİNER FAKÜLTESİ EĞİTİM-ÖĞRETİM VE SINAV YÖNETMELİĞİNDE DEĞİŞİKLİK YAPILMASINA DAİR YÖNETMELİK
ESKİ
YENİ
Ders alma
MADDE 13 − (1)


b) (Değişik:RG-24/2/2014-28923) (1)  Ganosu 2.00’ın altında olan öğrenci bir üst yarıyıldan ders alamaz.
MADDE 1 – 14/2/2013 tarihli ve 28559 sayılı Resmî Gazete’de yayımlanan Selçuk Üniversitesi Veteriner Fakültesi Eğitim-Öğretim ve Sınav Yönetmeliğinin 13 üncü maddesinin birinci fıkrasının (b) bendi aşağıdaki şekilde değiştirilmiştir.
“b) İkinci, dördüncü, altıncı ve sekizinci dönem sonunda GANO’su 2.00’ın altında olan öğrenci bir üst yarıyıldan ders alamaz.”

MADDE 2 – Bu Yönetmelik yayımı tarihinde yürürlüğe girer.
MADDE 3 – Bu Yönetmelik hükümlerini Selçuk Üniversitesi Rektörü yürütür.

Hiç yorum yok: