4 Mart 2015 Çarşamba

Selahaddin Eyyubi Üniv Lisansüstü Yönetmelik Değişikliği

Selahaddin Eyyubi Üniversitesi 04.03.2015 tarihli Resmi Gazetede lisansüstü yönetmeliklerinde değişiklik yaparak bir fıkrayı yürürlükten kaldırmıştır. Bu değişiklikle yüksek lisans ve doktora sırasında ders saydırma işlemine son vermiş bulunmaktalar.



––  Selahaddin Eyyubi Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Öğretim ve Sınav Yönetmeliğinde Değişiklik Yapılmasına Dair Yönetmelik

SELAHADDİN EYYUBİ ÜNİVERSİTESİ LİSANSÜSTÜ EĞİTİM ÖĞRETİM VE SINAV YÖNETMELİĞİNDE DEĞİŞİKLİK YAPILMASINA DAİR YÖNETMELİK
ESKİ
YENİ
Ders saydırma
MADDE 16 – (1)
(2) Yüksek lisans programında en fazla 6 kredi, doktora programında da en fazla 6 kredi karşılığı ders saydırılabilir.
MADDE 1 – 8/10/2014 tarihli ve 29139 sayılı Resmî Gazete’de yayımlanan Selahaddin Eyyubi Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Öğretim ve Sınav Yönetmeliğinin 16 ncı maddesinin ikinci fıkrası yürürlükten kaldırılmıştır.

MADDE 2 – Bu Yönetmelik yayımı tarihinde yürürlüğe girer.

MADDE 3 – Bu Yönetmelik hükümlerini Selahaddin Eyyubi Üniversitesi Rektörü yürütür.

Hiç yorum yok: